Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

281. Beszéd

2008.01.27. 13:03 - évicka

Eddig nem nagyon erőltettem magam ezen a téren, úgy voltam vele, hogy aki akar, úgyis megért.;-P De rájöttem, hogy ez klassz dolog, úgyhogy az utóbbi hetekben-napokban kicsit gyakoroltam, és most már szinte minden nap van egy-egy új szó, amit mondok. Itt volt ugye tegnapelőtt a "Dédi", azelőtt az "Ossss". Tegnap a "di", ami egész pontosan diót jelent. :-) Ma meg rájöttek drága szüleim, hogy az "amma" az tulajdonképpen az almát jelenti (de néha ezt mondom a mandarinra is;-P). Úgyhogy talán megindultam a beszéd útján. :-) Lehet, hogy kétévesen beszélni fogok?

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr46313457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika 2008.01.27. 20:18:27

Ez igen! Szerintem nem lehet, hanem biztos, hogy beszélni fogsz akkorra!

/Peti tegnap a vfa-t tanulta meg, ami a fát jelenti. Mutogatta is szorgalmas az úton, hogy vfavfavfa az összes fára./


süti beállítások módosítása