Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Hazamegyünk!

2007.02.03. 09:15 - évicka

Anya egész végig azt mondogatta a kórházban, hogy majd meglátom, milyen jó lesz OTTHON! Nos, én még ott nem voltam, így nem tudom! De Anya már annyira várta, hogy én is vártam! :)
Aztán egyszer csak éppen szopiztam, és jött egy doktornéni. Aranyos volt, hagyott tovább szopizni, csak egy kicsit megmacerált, és azt mondta, hogy minden rendben, egészséges vagyok, és mehetünk haza! Hurrá, Anya nagyon örült, mert neki is azt mondta a doktorbácsi, hogy mehetünk!
Apa jött is értünk, hozott nekem ruhákat. Ezt csak Anya mesélte, mert én akkkkkkkkorát aludtam... Anya felöltöztetett, egy másik doktornéni vért vett a kezemből, és elindultunk úgy haza, hogy minderre nem ébredtem fel. Nézzétek, mekkorka voltam:






















Hazafelé megálltunk a Mamáéknál, Apa és Anya ebédeltek, én meg aludtam!
De ezután már tényleg haza mentünk!


























































Az egész otthonlétem úgy kezdődött, hogy Apa megmutatta a gazdaságot, azaz a 4 BMW-t, amit állítólag majd együtt fogunk szerelni:)
Erről csak egy képet mutatok:






















És aztán megérkeztünk!!!





























Én nem zavartattam magam, csak aludtam...





























...és aludtam...























...és még mosolyogtam is:





























Na, de aztán felébredtem, és éreztem, hogy a hatalmas alvás után üres a poci, így ezen fájdalmamnak azonnal hangot is adtam, mire megérkezett Anya, és kaptam tejcit:)






















Így aztán elégedett voltam, és boldog. Jó itthon...:)














· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3838967

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: arreglos florales artificiales modernos 2017.11.07. 02:43:07

A németek már az Alleenál vannak! - Sörgeek

Trackback: flores exoticas fotos 2017.10.29. 02:56:21

Ólomüveg ablak, ólomüveg ajtó - Ólomüveg ablak ajtó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása