Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

10 hónapos lettem!

2007.02.22. 21:51 - évicka

Ma 10 hónapos lettem! Sajnos adatokkal nem tudok szolgálni, mert Anya tegnap nem vitt el a védőnénihez, mondván, még mindig megy a hasam, nehogy megfertőzzem a többi babát. Így azt majd jövő héten!
Reggel jó korán keltem, de előtte egész jól aludtam, csak egyszer voltam fenn. Aztán reggel Anyával takarítottunk, és én ebben annyira elfáradtam, hogy fél kilenckor már aludni is tértem, és fel se keltem egész fél 12-ig! Jól esett, azt kell mondjam!:)
Egyébként egy teljesen átlagos nap volt, nagy sétával, bicózással, Papázással, Dédizéssel, nagy játékkal itthon. Este először Apa tűnt el egy kicsit, utána meg Anya. Azt mondták, Apa bicózni volt, Anya meg futni! Hát nem futnak eleget utánam, nem fáradnak el eléggé? Na, holnaptól teszek róla!:)





























Tudományaim tíz hónaposan:
-hihetetlen sebességgel mászom, a kúszást már szinte teljesen elhagytam
-bármiben megkapaszkodva felállok, és egy kézzel kapaszkodva állok, vagy ha nekidőlök valaminek, akkor mindkét kezemet tudom használni egyéb dolgokra:) És oldalazva nagyon jól haladok
-térdelek
-szókincsem: memme, baba, apa, papa, mama, ajjaj, jajj, oth (angolos th-val:)) Ebből a memmét tudatosan az ennivaló megjelölésére használom! A többi csak gyakorlás, még nem kötöm össze őket a jelentésükkel.
-megmutatom, hol a lámpa, ha kérdezik, sőt tudom, hogy összefüggés van a lámpa és a kapcsoló között, és azt is megmutatom. A papáéknál fel is kapcsolom, itthon nem megy, mert ezt nehezebb... Meg a Papa mindig felemel:)
-megmutatom, hogy hol jön be a világos:)
-sütök fincsi kalácsot Anyának, Apának, meg magamnak, de végül is bárkinek, aki kér:)
-intek pápát
-ha a cumi a számban van, és Anya kéri, odaadom neki, de úgy, hogy beleérintem a kinyújtott tenyerébe, aztán visszateszem a számba:)
-ügyesen eszek egyedül darabos dolgokat, felcsipegetem az ujjaimmal
-bekapcsolom a tévét, ha nem a megfelelő távirányítót kapom meg, reklamálok:)
-van 8 fogam.
Ennyi jutott eszembe, pedig biztos tudok még mást is!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr7639314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása