Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Az én napom:)

2007.02.27. 21:29 - évicka

Bizony, ez a mai nap az én napom! Mégpedig azért, mert ma van a névnapom! Anya jól össze meg vissza puszilgatott reggel, én meg nagyon örültem neki...:) Kaptam jó pár sms-t is, hogy legyek ma nagyon boldog, meg vidám, meg ilyenek, és nagyon sokan gondoltak rám! Én meg köszönöm mindenkinek!

Egy kis kitérő a nevemről:
Jelentése: fehér sólyom
Eredete: török
Ezek közül választották Anyáék: fiúnévből több nem volt, ha lány lennék, a Nóra névvel élném mindennapjaimat
Becézés: mivel az Ákosnak nem nagyon van becézése (az Ákit leszámítva, de ez se Anyáéknak, se nekem nem tetszik túlzottan), ezért Ákos maradtam, illetve van egy csomó becenevem: Anya így szokott hívni: Bubu, vagy Bubuka, Lókötő, Nyuszifül, Nyuszi, Kicsikincs. Apa meg így: Kishaver, (Büdös) Hernyó, Töki :)

Ma jó napom volt, leszámítva, hogy a szokásos alvásom sehogy nem akart összejönni, sehogy nem volt jó, mindenhogy csak nyűglődtem, se cicin, se kézben (megjegyzem, nem tudom, miért gondolta Anya, hogy kézben fogok aludni, mikor soha nem tettem...), se a helyemen, se Anyával összebújva nem tudtam elaludni. Így aztán Anya gondolt egyet, berakott a kiságyamba, és OTTHAGYOTT!!! Sírva! Na azért nem ordítottam olyan veszettül, és kb 3 perc alatt elaludtam, és fel sem ébredtem vagy 3 órán keresztül:) Jól esett ekkorát aludni!:)

Ébredés után ebéd, séta, aztán jött a Dédi. Jó vele, mostanában mindig meg akarom harapni:)






















Szegényt meg fogják műteni! A szemét! Valami szürkemicsoda van neki rajta. Anya azt mondja, nem veszélyes műtét, meg muszáj is, mert szegény dédi alig lát arra a szemére.:(

Aztán ma kipakolós napom volt. Kezdtem a cédékkel...


























































...majd folytattam a konyhai szekrénnyel, a pudingoknak nem volt kegyelem:)





























Apa ma jó sokáig dolgozott, csak este került elő! NA de akkor aztán! Hozott nekem ajándékot! Könyveket! NAgyon szuperek, gyorsan rá is vetettem magam!

































































Anya megígérte, hogy holnap elolvassuk őket!

Szóval így telt életem első névnapja:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6341027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása