Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Védőnéni, tévéprogramozás:)

2007.02.28. 21:00 - évicka

Ma voltunk védőnéninél, mert ugye múlt héten a hasmenésem miatt Anya nem mert elvinni. De most aztán kiderült, hogy 9750 gramm a súlyom, a magasságomat nem mérték, de majd Anya itthon! Nem híztam túl sokat, de ugye volt itten ez a diéta, meg hát a sok mozgás kéremszépen:) De az összes tudományomat bemutattam, védőnéni el is volt ájulva tőlem, meg egyébként is, mindenki, aki csak ott volt! Csajoztam, másztam, ácsorogtam, vigyorogtam, pápát intettem, és kalácsot is sütöttem, védőnéni szerint finom lett:) Szóval a szokásos formámat hoztam...:)

Délután elmentünk Apa keresztanyjához, Magdi néniékhez, mert vettek egy új tévét, és Apa programozta be. Én meg segítettem...:)
Előtte kutyázni akartam, van ott egy beagle, Lucy-nak hívják, de Apáék csak Lütyőzik!:) Hát, egyelőre nekem is ez a szimpatikusabb. Meg akartam simogatni, de Lütyő félt tőlem:), és megugatott. Én meg csak néztem, hogy mi a baja ennek a kutyának????:o












































































































De a programozás jól sikerült...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6341487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása