Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Vasárnap

2007.03.18. 19:24 - évicka

És ha vasárnap, akkor APA!!! Ez az egyetlen napja a hétnek, amikor egész nap élvezhetem Apa társaságát-azaz élvezhetném, mert ilyenkor is mindig csinál valamit... Ma például, a változatosság kedvéért, autót szerelt...:) És a változatosság kedvéért nem engedte, hogy segítsek:( Ezért aztán Anyával múlattuk az időt, elmentünk misére, ott a sekrestyében felmásztam a  lépcsőre, nekem tetszett, csak Anya a felénél leszedett! Bezzeg Máté barátom felmehetett a tetejére... Itthon pedig kicsit férfiatlanabb munkákat végezve telt a nap, mint például porszívózás. Mondjuk engem nem zavar, hogy ez nem túl férfias munka, nekem tetszik, hiszen van kereke, berreg...:) Csak Anya szerint nehéz úgy porszívózni, ha én ott lábatlankodom körülötte, és persze mindig oda megyek, ahol ő porszívni akar... Így aztán kitalálta, hogy amíg ő porszívózik, engem beletesz a hintába. NA szép! Nem mondom, szeretek hintázni, de mikor lehetne porszívózni is... Unalmasnak találtam a porszívóhoz képest, így aztán elbundiztam...:) Anya le akart fényképezni, de eldugtam valahova a gépet, így nem sikerült neki.;)
Ébredés után ebédeltünk, aztán Apával megnéztük a Forma1-et!:)






















Tetszett! Egy darabig! Van benne sok autó, sok kerék, és az a berregés, amit ezek művelnek... Tiszta izgi!!!






















Fel is hívtam a haverokat, hogy ha már egyszer nem jöhettünk össze, hogy egy kis sörözés ööööööö tejcizés közben nézzünk F1-t, akkor legalább nézzék ők is otthon!:)






















A Mamáékat is meglátogattuk, mindig, mikor odaérünk, nagyon örülök a kutyusnak, Arthurnak! Most már mondom is, hogy hau-hau! A Mama meg a dédi kedvéért egy kicsit mondig bemegyek, hogy ők is örülhessenek nekem, meg megszeretgethessenek, de aztán jelzem, hogy én inkább kimennék. Papa meg ugrik, és kijön velem!:) Anya megengedte, hogy megsimizzem Arthurt (persze utána alapos kézmosás következett):






















Mókás egy kutya, szeretem nézni, állandóan egy téglával játszik, azt kergeti, tolja-húzza, morog neki, és meg figyelem:






















Megnéztem az autókat is, nagyon érdekesek! De találtam még valami érdekes dolgot: kavicsok! Nagyon szuper, fel lehet őket szedni, és a számba venni-ha galádanya nem állna ott, és venné ki állandóan a kezemből, hogy "nem szabad, Ákos". Pedig én csak megkóstolnám, és még adnék is belőle másnak is:)






















Hazajövetelünk után egy kis uzsonnát beburkoltam, na nem sokat, mert ugye van ez az éhségsztrájk:), aztán Anyával elmentünk sétálni. Én meg meguntam, mert hát valljuk be, ez a babakocsi igen lassú jármű, a kutyusok nemtom merre jártak, a lovakat meg nem győztem kivárni...:) Aludtam egy jót! Annyira, hogy fel sem ébredtem úgy igazán, csak egy kis tejci-vacsira tellett az erőmből, aztán most fürdés nélkül alszom...;)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr7748249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása