Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Haver

2007.03.20. 17:43 - évicka

Ma átjött a haverom, Krisztián az anyukájával. Mondjuk én pont aludtam...:( De Anyáék állítólag jót beszélgettek, mert Krisztián még hagyja őket:) Sőt, a kapucsínójukat sem akarja meginni...:) Micsoda gyerek, jobb lesz, ha leckéket adok neki!:)

Mikor aztán én felébredtem, Krisztián aludt, nem találjátok ki, hogy hol!!!??? Hát az én új járgányomban!:o Na de én tettem róla, hogy felébredjen, bár Anya próbált visszafogni...
Azért csak sikerült elérnem, hogy ne aludjon, azt otthon is tud, most velem játsszon, azért jött, nem?

Figyu, Krisz, tudod, hogy az én kocsimban terpeszkedsz?:)






















Sikerült meggyőznöm, hogy alvás helyett inkább jöjjön velem játszani, de nem volt túl aktív. Anya szerint ő még kicsi, és nem tud olyan ügyesen játszani, mint én. Hát én ezt nem értem.
Most miért nem építesz velem?






















Azt mondják, majd egy fél év múlva már jobban egymásra találunk, mert addigra ő olyan ügyes lesz, mint én most. Hát, már alig várom!!!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9648837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása