Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Apa disznóölésre ment

2007.03.24. 21:08 - évicka

Ma Apa nem dolgozott, legalábbis nem a munkahelyén. De azért nem volt itthon, mert keresztanyja megkérte, hogy segítsen nekik, mert disznót ölnek. Én ezt az állatot még nem ismerem, látni sem nagyon láttam (csak esetleg Malacka formájában), enni sem ettem, így nem alkotok véleményt...:)
Szóval Apa ott tevékenykedett, mi meg itthon, a szokásos dolgokat csináltuk (egy nem szokásos éjszaka után, egyszer keltem csak!!!). Aztán délben Magdi néni telefonált, hogy menjünk el ebédre. Éhesnek ugyan éhes voltam, de álmos is, így amíg Anya készülődött, és engem belerakott a hintába, nem bírtam kivárni, és elaludtam.






















Így aztán az ebéd meghiúsult, legalábbis Anyáé. Azt mondta, én úgysem ehettem volna, így nem bántam. Aludtam két órát, aztán ebédeltem, majd el akartunk indulni, hogy ugyan nem ebédre, de elmegyünk, de közben megérkezett Apa, meg az eső is nagyon esett, így nem mentünk. Itthon játszottunk miséig, oda elmentünk, felmásztam a sekrestye lépcsőjén, majdnem a tetejéig!
Mise után elmentünk Magdi néniékhez, mert Apának még akadt ott egy kis dolga, én meg próbáltam tovább ismerkedni Lütyővel, de vagy ő volt nyűgös, vagy én.:) Azért akadt egy-két jó pillanat is:


























































Lucy:)






















Lucy és gazdája, Szandra:






















Anyával:






















Be kell vallanom, nem voltam túl jó társaság ezen az estén, egyszerűen nem volt jó sehogy, csak Anyával, még a túrórudi is csak nagy nehezen akart lecsúszni.:)
Miután hazajöttünk, Anya szólt Apának, hogy a nem épp rózsaillatú ruháit rakja be a mosógépbe, majd reggel elindítja a gépet. Én meg gondoltam, szolidarítok Apával, nehogy már egyedül kelljen női munkát végeznie, nekem meg már úgyis gyakorlatom van az ilyesmiben! Meg aztán próbáltam becsempészni a saját zoknimat is, hátha az is büdi.:)








































































(A frizurámat ne nézzétek, Anya győzködi magát, hogy már le kellene vágni, de úúúgy sajnálja!! Meg aztán fél a kivitelezéstől is, nem is értem, miért!?:))

Aztán még egy nagyot hancúroztunk, az nagyon jó volt! Szeretek ezzel a két szülőféleséggel játszani!:)















































































Mit ne mondjak, elfáradtam! Jó kis nap volt!
MAjd elfelejtettem, állítólag éjjel elvesznek tőlünk egy órát, így a holnapi napunk rövidebb lesz egy kicsit! Pont, mikor Apa is itthon lesz!:(





















A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9550534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása