Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Rémes éjszaka:(((

2007.04.03. 12:52 - évicka

Anya szerint! Kb fél óránként ébredtem, így aztán ő nem sokat aludt... De volt egy olyan időszak, mikor 10 percenként is felkeltem, és őt akartam! Ez egyébként nem fair, hogy engem mindig beletesznek abba a rácsos börtönbe EGYEDÜL!!, ők meg ketten terpeszkednek a nagy ágyon!! Én is ott szeretnék aludni! De Anyáék ezt valamiért nem szeretnék, nem értem!:( Na mindegy, he ez nekik jó, hogy így ébresztem őket...!:p

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr2954057

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: abordar aqui 2017.12.02. 10:58:01

Miért hívják kapitánynak a repülőgépek parancsnokát? - Fékszárny

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dominó 2007.04.08. 20:43:23

Ákosanyunak! :)

Húsvéti mondóka

Nyúlanyótól kedden
Hímes tojást vettem,
Puha bélelt kis kosárba
Szépen beletettem.

Melengeti napfény
Kikel nemsokára
Sárga pelyhes kiscsibém lesz
Szép Húsvét napjára.

Dominó:)

Dominó 2007.04.08. 21:04:27

Jaj, ez még nem locsolós, akkor ez a család többi tagjának is szól! :))


süti beállítások módosítása