Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Anya barátnői

2007.04.14. 22:51 - évicka

Ma meglátogatott minket Anya két barátnője, Szilvi néni, és Kati néni. Anya azt hitte, hogy majd megint bújós leszek, meg nem akarok játszani, de tévedett! Hát én alapvetően nem olyan vagyok, csak előfordul néha!:) Egész jól eljátszottam velük. Egyébként ajándékot is hoztak, én kaptam egy szuper pólót és hűtőrágókát, Anya meg csokit. Anyáék mözben beszélgettek is, és kiderült, hogy Szilvi néni menyasszony lett! Az jó dolog lehet, mert Anya nagyon örült a hírnek!:)
Íme, a képek:
Ők azok:






















Kati néni zongorázott velem:





























Azért a végére nagyon elfáradtam, már bújós lettem, és álmos.
Anya ment közire, mi meg elkísértük Apával, és hazafelé a bicón elaludtam. Így aztán Anya mikor hazajött fürdetni meg altatni(előtte ébredtem), nem nagyon akaródzott nekem ez az alvás, pedig 40 percen keresztül ciciztem! De mivel Apának is közije volt, én is résztvettem ezen! Még jó, hogy Apáék itt tartották nálunk! Eszem ágában nem volt aludni, végig énekeltem, játszottam az egészet! Még akkor is fenn voltam, mikor Anya hazajött (fél 11!!)! Na, ilyet sem csináltam még! De aztán sikeresen elaludtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6459776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása