Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Egy éve...

2007.04.21. 21:41 - évicka

...töltöttem el az utolsó estét Anya pocijában. NAgyon jó volt ott benn, bár ez az utolsó éjszaka már enm tetszett annyira. Azt éreztem, mintha valaki nagyon erősen összenyomná a pocakot, és nem mondhatnám, hogy ez túl jó volt.:( De ezt a sztorit már ismeritek...

A doktor bácsi meg tévedett, ugyanis szerinte ezen a napon kellett volna megszületnem, egy évvel ezelőtt.!:P Persze, majd akkor érkezem, amikor ő mondja, nem?:) MAjd amikor én jónak látom!

A napokban nem voltam túl aktív blogolás treén, de Anyáék sem nyomkodták olyan szélsebesen a masina exponálógombját. Azt hiszem, rápihennek a holnapra. Bár gőzöm sincs, hogy mit terveznek...:)

Szóval, amik mostanában történtek:
  • tegnap voltunk Győrben, bankoztunk. A bankosnéni odaadta a számológépét, "ezt úgysem tudja tönkretenni" szövegkörnyezetben. Nem ismer még...:) Pár perc múlva visszavette:P Ezekután felfedezőútra indultam, csak hogy ne unatkozzam, és elbűvöltem a többi bankosnénit is. De felvenni nem engedtem magam, még mit nem!;)
  • bankozás után beígért volt egy játszóterezés, de nem bírtam ébren kivárni. Alvó gyerekkel meg Anya szerint senki nem megy játszótérre.
  • Voltunk tegnap templomot takarítani is, Anya azt mondta, végighisztiztem az egészet. Szerintem csak egy kicsit nyöszörögtem, hogy Anya velem foglalkozzon, és mindenki más hagyjon békén. :S

Nem nagyon jut más eszembe, esetleg néhány tudományomról tudnék beszámolni, de mivel híján vagyok minden beképzeltségnek:), és nem akarom ismételni magam, ezért majd a havi összegzésnél teszem meg.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1661803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása