Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Egy éves kori tudományok

2007.04.23. 14:44 - évicka

Kérem szépen, fejlődöm! Ezt állapította meg büszkén Anya és Apa. De hát ez természetes, nem?;)

Tudományaim, amikkel elkápráztatom a nagyérdeműt:
  • mutogatom a "csipcsipcsókát"
  • fel-és lemászom az ágyra/ról, fotelba/ból
  • felismerem, melyek azok a helyek, ahol tolatva kell közlekednem, mert előre orraesnék:)
  • tudok úgy is berregni, hogy közben a számat (vagy valaki másét) birizgálom (ezt nem tudom, hogy hívják pontosan:))
  • mondom, hogy tííít, és megnyomom a körülöttem állók orrát:)
  • kézen fogva rohanok
  • formabedobálós már szuperul megy
  • szépen tologatom az autóimat, és berregek hozzá
  • megosztom másokkal az elemózsiámat:)
  • vezetek:D
  • mostanában csak este meg éjjel szopizok
  • nyolc fogam van
  • rekordidő alatt tönkre tudom tenni a nadrágjaimat, főleg a térdükön;)
  • igyekszem egyedül felvenni a cipőmet:)
  • próbálok egyedül enni, bár egyelőre minden más helyre több jut, mint a számba, de azért oda is sikerül, és nem adom fel!!!!
  • le tudok ülni! Anya szerint ezt már régen tudnom kellene, de hát nem úgy megy ám az, ahogy a könyvekben van, kérem szépen! Nekem eddig tökéletesen megfelelt, hogy a sarkamra ültem rá. Most azonban rájöttem, hogy a popsimra is le tudok ülni, és ez jó!;)
  • ha zenét hallok, ide-oda ingatom izmos felsőtestemet:) (és ez igaz a harangszóra is:))
  • ha virágot, vagy hasonló dolgot látok, köhögni kezdek.:) Ez azért van, mert Anyáék azt mondják a virágra, hogy HAPCI! Én ezt nem tudom utánozni, viszont a köhögést remekül!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1262405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása