Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Rontom-bontom

2007.05.15. 14:59 - évicka

Hát, ha ezeket a napokat túlélem...:) Na jó, azért ilyenről szó nincs, nem vernek engem, vagy ilyenek, de Apa már tegnap is összehúzta a szemöldökét, és a mait még nem is tudja...:-O

Akkor a tegnapi: Apa jött haza nagy dérrel-dúrral, és enyhén szólva ideges volt. Azt mondta, hogy miattam volt az egész, mert tönkretettem az autó távirányítóját. Én pedig biztos nem, hát én csak játszottam vele!! És hogy mi történt? Hát csak ennyi: kijött a dógozóból a 40 fokba, ült volna be a 100 fokos autóba, de sebaj, van klíma! Ám mindezt csak tette volna, ha a távirányító kinyitotta volna az autót... Mivel nem nyitotta, így kinyitotta kulccsal, ami csak azért gond, mert úgy a riasztó nem kapcsolódik ki, és beriasztott... Apa meg nem tudta máshogy kikapcsolni, leszedte az akkusarut, vagy mi a szöszt, és úgy elhallgatott. Aztán megbütykölte annyira a távirányítót, hogy közvetlenül odatartva kikapcsolta a riasztót, és végre haza tudott jönni. Azt mondta, többet enm akarja a kezemben látni a távirányítót! Hát ne nézzen oda! :-P És különben is, ők adták oda! Azért az jó, hogy ez nem olyankor történt, mikor mi megyünk Anyával az autóval...;)

A mai áldozatom pedig a fényképezőgép... Nem tehetek róla, leesett:-O Csak úgy, magától... Anyáék szokták mondani, hogy itt nálunk nagyon erős a gravitáció (hogy az mi, nem tudom, de jó, hogy nem engem szidnak!;)). Hát ez a gravitáció most tönkrettete a masinát, így Anya még nagy nehezen le tudta tölteni a ma készült jobbnál jobb fotókat őszerénységemről, de fotózni nem lehet vele. Állítólag még garanciális, de hogy mit mondanak, mitől ment tönkre...? És ezt Apa még nem is tudja...:-S
Az utolsó képek, egy darabig:






























































































































































Azt hiszem, jobb lesz, ha most egy darabig meghúzom magam...;)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1676211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása