Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

108. Gyereknap

2007.05.27. 22:29 - évicka

Ma gyereknap van! És mivel én is gyerek vagyok, így az én napom is! ez szuper!!! Ennek örömére klassz kis napot töltöttünk el Anyáékkal. Délelőtt sunytam egy rövidet, mert elaludtam a bicó, de Anya ravaszan a babakocsiba rakott le, nem az ágyamba, hogy ne aludjak sokat. Így aztán csak egy félórásra futotta... Ébredés után grilleztünk, Apa sütötte a finom husit, bár ebben a nagy melegben ma valahogy nem volt étvágyam...
Aztán elálmosodtam, és immár az ágyikómban tértem nyugovóra, sikerült is majd' három órát bundiznom...;) Ébredés után elindultunk Győrbe, játszóterezés volt mára tervezve. Előtte beugrottunk Apa unokatesójáékhoz, Esztiékhez, megköszönteni a névnapja alkalmából, ami a héten volt! Igen, Eszti, boldog névnapot!!!
Anyáék szerint nemkívánatos vendég leszek náluk, ugyanis folyamatosan takarítani kellett utánam... Eszti úgyis takarítani akart, hát most muszáj volt neki...;)
Ezután végre megérkeztünk a játszótérre, jót játszottam, csúszdáztam, homokoztam, Apával klassz sütiket sütöttünk, homokból, repülő-, autó-, teknős formájúakat. Anya szerint finomak voltak...:)
Jól el is fáradtam, hazaérve egy óriásit pancsoltam, aztán irány az ágy! Igen-igen, szó szerint, ugyanis Anyától azt kaptam "gyereknapi ajándékként", hogy nem adott cicit...:-O Apa tett bele az ágyamba, és én annyira csodálkoztam, hogy követelőzni is elfelejtettem... Kevés beszélgetés következett a kutyusommal, majd álomba szenderültem. Azért azt még nem döntöttem el, hogy ez mindig így legyen-e...;)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr7288018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása