Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

124. Máté

2007.06.14. 14:53 - évicka

Egy nem túl fényes éjszaka után reggel 6-kor keltem, és keltettem Anyát is.:-P Így aztán már elég hamar elfáradtam, és aludni kívántam. El is sunytam a hintámban olyan háromnegyed 9 körül, Anya meg kitett a babakocsiban aludni, addig ő meg csinálta a dolgát. Aludtam 10-ig. És mivel Anya így mindennel végzett, meg az a veszély sem állt fenn, hogy fél 12-kor kidőlök, elhoztuk Mátét. Ő kismotorral jött, mi meg bicóztunk mellette. És egyszer csak elkezdette esni az eső!:-O De annyira, hogy nagyon megáztunk volna, ha nem megyünk be a boltba. Persze nem vettünk semmit, mert nem vittünk pénzt, nem így készültünk. Azért nem távoztunk ám üres kézzel, mi Mátéval kaptunk egy-egy csokit, meg én lenyúltam egy zsemlyét is.;-) Anya azért észrevette, és megígérte a boltos néniknek, hogy majd visszamegy kifizetni. Csak egy kicsitt égett...:)

Aztán Mátéval jót játszottunjk, pontosabban ő játszott, én meg figyeltem, és mindig azt akartam játszani, amit ő.;) Eleinte nagyon nem tetszett, hogy beleült a hintámba, de aztán mikor Anya megmutatta, hogy tudom löködni, már egész jó móka lett.Sok időnk nem volt játszani, mert neki alvásidő közelgett, de hogy jól érezte magát, azt mutatta, hogy nem akart hazamenni.;-) Persze neki is galádanyuja van, aki csakazéris elvitte...;-) És ha már elmentek, én is aludni tértem, persze nem így direkte, hanem a boltból hazafelé a biciklin. És most hazaért Apa, én meg felébredtem...:-S

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6998626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása