Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

132. Jaj, úgy élvezem én a strandot...

2007.06.19. 21:21 - évicka

...ottan annyira szép és jó!:) Ez a mai délutánunk összefoglalója. Szóval élveztem.

Az egész úgy kezdődött, hogy Anya felébresztett, pedig nem nagyon szokott ilyet csinálni, de most azt mondta, időben oda kell érnünk egy helyre. Jól van, én tudomásul vettem, gyorsan ebédeltem, aztán útra is keltünk. Felszedtük Apát a munkahelyén, aztán irány a bank. Ott Anyáék beszélgettek egy nénivel, én meg mászkáltam az asztalok alatt, Apa lábával játszottam, meg a néniével is akartam, de Anya nem engedte.:-S

Innen aztán elindultunk, és bementünk egy hatalmas épületbe, csak azt az egyet nem értettem, hogy Apa minek cipeli a hóna alatt a medencés mackómat, amibe bele tudok ülni. :-O

Mikor beértünk, Anya egy érdekes, színes pelust adott rám, meg ők is nekivetkőztek. Aztán irány. Na, ekkor kezdett felcsillanni a szemem, mert hatalmas nagy pancsihelyeket láttam!!! Annyi víz, apám...:-O Láttam már ennyi vizet, de azokba nem volt szabad belemennem.:-S Ebbe viszont Anyáék bevittek. Kellemes meleg volt, lágyan simogatta sportos, izmos testemet :-P, és jó volt. Aztán értelmet nyert a mackó is, kiderült, hogy úszóguminak hívják, és arra való, hogy az ilyen kisgyerekek, mint én, be tudjanak menni vele a vízbe, és ne süllyedjenek el. Tetszett. NAgyokat játszottunk, Apáék löködtek ide-oda, ismerkedtem nénikkel, bácsikkal, és még egy kislánnyal is. Volt olyan hely, ahol a víz érdekesen bugyborékolt, Apának nagyon tetszett, számomra nem volt olyan izgi.

Apa bement valami gyógyvízbe is, mi addig Anyával elmentünk felfedezni a többi medencét. Volt egy, ahova nagyon magasról folyt be a víz. Ki szerelte olyan magasra azt a csapot? :-O ÉS hogy nyitják meg?:-O Na mindegy.

Megnéztük a gyerekpancsolót is, az is jó volt, de a víz nagyon kicsi volt, a csúszda egész tűrhető, és a legjobb az egészben a vízben fellelhető traktor volt, no meg a tekebábuk. Innen hamar tovább is álltunk, és mentünk csúszdázni. A nagycsúszdára! Én is! :) Nem mondom, hogy ez lesz álmaim netovábbja mostanában, de nem volt rossz. Legalábbis a kisebbik nagy. Mert a nagy-nagy, na az nem jött be. Túl sokáig csúsztunk, túl gyorsan, és túl nagyot csobbantunk a végén. :-S

Kipróbáltuk még a vízkeringetőt, amit Anyáék szerint akkor élveztem volna igazán (meg ők is), ha beleülök a mackómba, és hagyjuk, hogy sodorjon a víz, de addigra már meguntam a mackót, és jobban éreztem magam Anya vagy Apa ölében.

Aztán nagyon fáradt lettem, meg az idő is későre járt, így összeszedtük a cókmókunkat, és elindultunk hazafelé. Még egy  újdonság azért belefért a mai napunkba, ugyanis elég éhes voltam, de már nem volt nálunk ennivaló, a boltok meg már bezártak. Így aztán bementünk a Mekibe. Kaptam egy kis sültkrumplit, de dobálózni jobban esett vele, mint megenni...:-P Mindegy, tüzet oltani jó volt, aztán hazafelé bementünk a teszkóba, és vettünk kicsit táplálóbb étket. Abból ettem egy keveset, majd- miután Apának meg kellett állnia, mert a cumim a csomagtartóban levő táskában maradt- a hazaúton elaludtam.

Aludtam is jó darabig, aztán valahogy befészkelte magát álmaimba, hogy valami nem stimmel. Hát persze, nem volt esti tejci! Gyorsan szóltam is Anyának, aki már jött is, mert hol van még a 15 hónap...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3102421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása