Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

133. Anya bekeményít:(

2007.06.21. 12:15 - évicka

És ez nem jó. Legalábbis nekem. Bár szerintem olyan igazából neki sem lehet jó, de mindegy. Azt mondja, a szíve szakad meg, de én azzal nem vagyok kisegítve... Nekem tejCici kell!!! De Anya nem ad. Legalábbis éjjel. Azt mondja, nagyfiú vagyok én már ahhoz, hogy éjjel még 4-5x lakmározzak, úgyhogy tejCici megvonva...:-O Meg hogy igazából csak megszoktam, éhes nem vagyok. Jó, lehet, hogy igaza van, de akkor mi van? Miért nem volt jó úgy, ahogy volt? Nekem tökéletesen megfelelt.

Na de a tények: Apát kirakta a szobából néhány éjjelre, hogy ne zavarjam, és nyugodtan tudjon keményíteni. (Ennek meg is lett az eredménye, Apa elaludt, mert nem keltettem...:-P)
Viszont felkészült kakaóval, vízzel, hátha... Mondanom sem kell, hogy nem kellett a kakaó, a vízből néhány korty lement. Aztán várta az első ébredést. Ez be is következett nem sokkal éjfél előtt. Akkor még nem igazán aludt, így gyorsan mellettem termett, kivett az ágyból, és próbálkozott. Én meg sírtam. És nem értettem, miért nincs tejCici. :-O Na de nem sírtam sokáig, rájöttem, hogy Anya most aztán tényleg bekeményített, és nem lesz itt tejci, ha a fejem tetejére állok, akkor sem. De akkor én is bekeményítettem, és negyed kettőig nem is aludtunk.:-P Akkor aztán nem bírtam tovább, és kidőltem. :-S De csak egy órácskára, mert negyed 3-kor megint riadót fújtam. Bepróbálkoztam, hátha... de nem. Jó, akkor aludjunk. És aludtam. Fél 6-ig. Na akkor aztán valami csoda folytán kaptam tejcit, és aludtunk még 7-ig.

Állítólag néhány nap alatt el kellene jutni oda, hogy nem ébredek éjjel. Nem hiszem, de majd meglátom...;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr33103171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása