Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

324. Börzsöny

2008.05.13. 15:14 - évicka

Apa és Anya életében az is hagyomány, hogy Pünkösd-hétfőn kirándulni mennek a barátaikkal. Akárcsak idén. :-)

Reggal arra ébredtem, hogy nagy a sürgés-forgás idehaza. Egy csomag szendvics ide, egy rakat ruha oda, és már kész is voltunk. Épp csak én rohangáltam fel, s alá, mikor Józsi bácsi megérkezett értünk. (A mi autónk hosszabb utakra még mindig képtelen...:-S) Először a templomhoz mentünk, ott mindenkit megvártunk, majd szép hosszú sorban elindultunk. A Börzsöny volt az úticélunk.

Meg sem álltunk egész a Dunáig, Szobnál keltünk át rajta, komppal. Engem már a víz is nagyon vonzott, és lenyűgözött...

Kép









...hát még a komp!!!

Kép
















Amíg várakoztunk, kavicsot dobáltunk, fényképezkedtünk.

Kép Kép















Na és aztán a hajózás... Nagyon élveztem!!! Ültem már hajón, bár azt inkább kisebb ladiknak nevezném, vagy motorcsónaknak.
Ezen pedig még az autók is elfértek!!! Képek a hajózásról:

Kép

Kép

Kép














































Miután átértünk a túlsó partra, visszaültünk az autókba, és folytattuk az utunkat. Meg sem álltunk Kemencéig. Ott aztán mindenki hátára vette zsákját, és már indultunk is. :-) Még jó, hogy Anyáék ismerték a terepet, és hoztak nekem gumicsizmát, ugyanis utunk során csak odafelé vagy tizenötször keltünk át a patakon.:-))

Kép

Kép
























A túrázásnak több módját is kipróbáltam tegnap:

Kép


Kép

Kép



































...és be kell valljam, a legjobban most az Apa_nyakában_ülős változat jött be. ;-P Vagyis jó néhányszor szerettem volna a saját lábamon közlekedni, de akkor olyan sok minden elvonta a figyelmemet: kavicsok, faágak, tócsák, patak, hogy Apa inkább cipelt. Egész nap...:-D

Nagyon gyönyörű helyekre jutottunk el, szép vidék ez a Börzsöny.:-)

Kép

Kép





















Életem első kullancsával is "randiztam"...

Kép (Szerencsére nem ez a termetes példány mászott belém, ezt Apa a saját kezén találta...)







Visszafelé már nagyon fáradt voltam, megágyaztam magamnak, és elaludtam Apa nyakában:

Kép
















Hogy ne zsibbadjunk el teljesen Apával, Anya Apa hátára kötözött:

Kép

Kép


 


 


 


 


 


 


Miután felébredtem, már gyorsan odaértünk az autókhoz, és hazaindultunk. A hazaút elég hosszú volt, főleg, hogy megállás nélkül tettük meg a kb 200 km-t.

Már a nap is teljesen lement, mire hazaértünk...Kép


 


 


 


 


 

(Ha a képek nem nyílnak meg, akkor többször meg kell próbálni megnyitni az oldalt, előbb-utóbb megnyílnak....:-DDDDDDDDD)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr12466521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása