Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

139. M, mint medence, Márti, és meleg :-)

2007.06.25. 22:25 - évicka

A mai délutánunk az m betűk jegyében telt. A nagy meleget csak a medencében voltam képes elviselni, a nap nagyon jól felmelegítette a vizet, Anyának nem is kellett meleget tennie hozzá. Én hatalmasat pancsoltam, Anya meg ült a medence mellett egy széken, és olvasott. Élveztük.:-)

Aztán hazajött Apa, de nem töltött itthon sok időt, mert mentek a Bakonyba, hogy lekaszálják azt a rétet, ahova megyünk szombattól egy hétre táborozni. De szerencsére nem unatkoztunk nélküle sem, mert jött Márti, Anya barátnője, és velünk töltötte a délutánt. Beszélgettek Anyával, játszottak velem, én meg bemutattam, hogy milyen jó gyerek vagyok...;-P

Aztán, mikor ő elment, jöttek a Papáék. Jó volt, és nem is sírtam, mikor a Papa elvett Anyától, meg a Dédihez is szó nélkül mentem. Azt hiszem, kezdek rájönni, hogy a világ nem csak Anyából áll. Persze vannak dolgok, amik csak vele mennek.;-)
Amíg itt voltak, rájöttem, hogy tulajdonképpen én kint is tudok menni, és lelkesen gyakoroltam is. Meg sem akartam állni, a Papa futott utánam egy keveset.;-P Nem baj, edzésben lesz!;-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr90106297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása