Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

159. Szopi

2007.08.10. 15:11 - évicka

Születésem után kb negyed órával már jóízűen lakmároztam, nagyon ügyes voltam az első perctől fogva. Gyakran megéheztem, és ilyenkor szóltam Anyának, aki jött, és jó tejcsárdáshoz méltóan kiszolgált. Én pedig csak ettem, csak ettem, híztam, nőttem...

Anya fél éves koromig csak tejcit szeretett volna adni, de aztán 5 hónapos és pár napos voltam, mikor a Doktornéni tanácsára elkezdtünk gyümölcsözni, hozzátáplálni. Mondhatom, nem ment túl egyszerűen, furcsa volt a sok új íz, furcsa volt kiskanállal enni, hiszen addig tényleg csak a CICI létezett számomra. De egész jól belejöttem.

Aztán szépen, lassan, fokozatosan, hónapok alatt egy-egy szopi kimaradt, úgy, hogy egy éves koromra már csak a reggeli, meg az esti volt. NA meg persze az éjjeli néhány...:-P

Egyszer csak már reggel sem kaptam. Nagyon nem is hiányzott. Aztán jött az éjszakai elhagyása, na ez már nem ment egyszerűen... Beletelt néhány napba, mire megszoktam, addig Apát száműztük a nappaliba aludni, hogy őt ne zavarjam. Ezzel az éjszakai ébredéseink is megoldódtak.

Tervek szerint 15 hónapos koromig kaptam volna tejCicit, de a nyaralás, meg minden egyéb miatt haladékot kaptam. Nem bántam...;-) De elérkezett az idő, mikor már nem volt haladék. Igazság szerint már csak a lelkemnek kellett az az esti összebújás Anyával (meg persze Anyáénak), jó volt kicsit megnyugodni Anya ölében, összebújni, simogatni egymást. Előfordult, hogy el is aludtam, Anya ilyenkor mindig elérzékenyülve figyelt, hogy szépen megnyugszom, kisimul az arcom, lassan lecsukódnak a szemeim, majd a cicit is kiengedem a számból...

Ugyanígy történ ez augusztus 5-én, vasárnap este is. Akkor még egyikőnk sem tudta, de  a helyzet úgy hozta, hogy hétfőn már tejCici nélkül aludtam el. Minden gond nélkül. Nem ordítottam, beletörődtem. Anya persze nem hagyja ki az esti összebújást, így is összebújunk kicsit, szeretgetjük egymást, dúdolászunk, éneklünk (na persze leginkább Anya:-)), aztán az ágyikómba kerülök, és nagyfiúsan, ügyesen elalszom. Anya megígérte, hogy majd ha nem tépem szét az összes kezembe kerülő könyvet, akkor mesélni is fog nekem.:-P

Így aztán egy éves, három hónapos és két hetes koromig táplálódtam anyatejjel, ami 470 napot jelent, és ez remek.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr40136913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása