Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

161. Eltűntem...:-(

2007.08.18. 14:47 - évicka

Orsi már szóvá tette Anyának, hogy igen ritkulnak a bejegyzések a blogban... Anya pedig továbbította nekem, mint illetékesnek.;-)
Valóban, most egy kicsit ellustultam ezen a téren. Meg igazság szerint sok érdekes nem is történik velem, éljük a mindennapokat. Bicózunk, játszunk, homokozunk, eszünk, alszunk, nevelődünk.

Felvettem egy új szokást is, nagyon szeretek elfeküdni bárhol. Mert az jó. Legtöbbször Apát is odacsalom magam mellé, mert az még jobb. ÉS még ennél is jobb, ha mindketten felemeljük lábainkat. ÉS nevetünk. Sokat, sokat.:-)

Tegnap este Anya megpróbálta, hogy hátha élvezem már a diavetítést. Hát nem. :-( Miután rájöttem, hogy a falra vetített képeket igazából nem tudom megfogni, otthagytam Anyát, és Apával pótvacsoráztam. :-) Anya meg végignézte egyedül a Kuckó királyt.;-)

Napok óta egy hang nélkül alszom el délben is, meg este is. Eddig is simán ment általában, de volt, hogy bepróbálkoztam egy kis tiltakozással. Mostanra azonban rájöttem, hogy nekem is úgy a jó, ha alszom. Mert akkor utána kerek a világ. :-)

Ma voltunk Győrben vásárolni. Azt kell mondjam, élveztem.:-O De így jó vásárolni, hogy gyorsan végzünk mindenhol, illetve ahol sokáig vagyunk, ott szabadon garázdálkodhatok.;-) A teszkóban pedig, amit szívből útálok, végig ücsörögtem az autós bevásárlókocsiban. CSak egy hatalmas nagy, igazi neszkvik nyuszi tudott kicsalogatni egy kicsit, igen tetszett! :-) Nyomkodtam a nóziját, a szemét, meg kezet fogtam vele párszor.
Szóval ezek. Azért igyekszem gyakrabban írni.;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr52143151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi 2007.08.18. 17:58:18

Ákos köszi (na meg persze anyának is) hogy újra olvashatlak!! Nem ellustulni ám, különben kénytelen leszek én elmenni meglesni téged :D

Anya 2007.08.18. 21:25:55

Várunk, Orsi!!!;-) Bár hétfőn úgyis találkozunk!!:-)


süti beállítások módosítása