Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

173. Én, a segítség!

2007.09.05. 12:07 - évicka

Anya nagyon örülhet, hogy én vagyok neki, nem tudom, mi lenne vele nélkülem...;-) MA is, mikor nekiállt letörölgetni a port a bútorokról, elfelejtette kihozni a fürdőből a bútorápolót. Hogy ez micsoda dolog!! :-O Én azonban ott voltam, és gyorsan felpattantam, beszaladtam a fürdőbe, fogtam a bútorápolót, és vittem Anyának, mutatva neki, hogy fújja csak a szekrényre, hiszen úgy lesz igazán szép és fényes...:-) Anya nagyon büszke volt rám, el is hiszem!:-P

A segítség-Anya szemszögéből

Ma nekiálltam letörölgetni a szekrényeket, de mivel a bútorápoló elfogyott, és még nem vettünk másikat, csak a portörlő rongyommal felszerelkezve tettem mindezt. Ákos egyszer csak eltűnt a fürdőben, majd megjelent a hajlakkommal. Mert azt eléri, és mert hasonló dobozban van, mint a bútorápoló. Legalábbis mindegyiket meg kell nyomni, és sziszeg.:-) A szín nem egészenb stimmel, de ilyen apróságokkal ki foglalkozik, nem igaz? És nyújtotta felém, mutogatva, hogy fújjam a szekrényre, és úgy töröljem. Persze elkezdtem nevetni, megdícsértem, és nagyon összepuszilgattam, hogy ilyen okos, ügyes nagyfiam van! ÉS segítőkész!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr43157878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi 2007.09.07. 12:57:40

Váó Ákos!! Hogy te milyen házias vagy! Ide is eljöhetnél néha!! :D Puszi: Orsi


süti beállítások módosítása