Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

180. BMK

2007.09.10. 12:48 - évicka

Ma ismét a klubban voltunk. Egész jól elvagyok, amíg el nem fáradok. Aztán fáradtságommal egyenes arányban nő a rosszaságom, és a hisztim is...:-S

Először ismét egyedül voltunk Anyával, gyorsan szétpakoltunk, és élveztük, hogy minden játék a miénk, nem kell osztozni rajuk. Aztán megérkezett Hanna, egy gyönyörű szőke kislány. Jól elvoltunk, szépen játszottunk. Közben nekem esedékes lett egy peluscsere, mert érdekes illatok terjengtek a gatyómból...:-S Ez valahogy menetrendszerinti, minden alkalommal eljátszom. Pedig előtte már itthon is termeltem...:-P 
Aztán megérkezett Eszter és Áron. Eszter is nagyon helyes kislány, ám a bátyjával nem vagyok jóban.:-( Minden játékot kivesz a kezemből, csak azért, mert ő a nagyobb, és erősebb.:-O ÉS ő nem ad oda semmit. Egyszer-egyszer a mécses is eltörött, de Anya szerint nem kell foglakozni vele, keresni kell másik játékot. ÉS meg kell szokni, hogy vanank ilyen gyerekek is, mert az óvódában is lesznek, sőt az iskolában, sőőőt, állítólag még a nagybetűs, felnőtt ÉLETben is vannak ilyenek. Hát ez szomorú...:-(
Megérkezett még Liliána is, és jókat játszottunk, harcoltunk, felfaltuk Lili ropiját, Anyával összetűzésbe kerültünk, mert nem értette meg, hogy én AKKOR IS a szekrényajtót akarom csapkodni. :-S Kit érdekel, hogy üvegből van az ajtaja (megjegyzem, miért tesznek ilyet abba a helyiségbe, ahol kisgyerekek vannak?:-O), és hogy el fog törni????:-S

NA de sebaj, azért élvezzük.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr62161697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása