Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

182. Szerda

2007.09.13. 13:21 - évicka

Nem nagyon tudtam jobb címet kitalálni a bejegyzésnek, mert nem történt semmi érdekes. Délelőtt a szokásos tevékenységeket végeztük: 8-kor keltünk (mondjuk ez nem szokásos, de Anya nem bánná, ha az lenne;-)), aztán reggeliztünk, öltöztünk (régebben az öltözés megelőzte a reggelizést, de mostanában valahogy nem bírom kivárni, hogy Anya felöltöztessen, sőt, már azt sem, hogy kikászálódjon az ágyból, én memmét kiabálva rohanok a konyhába...:-P), porszívóztunk (ez is egyre jobban zajlik, mert ki-bekapcsolgatom a porszippantyút, vagy feltekerem a madzagot:-P, így ez is elég hosszú idő, mire végzünk...), majd elmentünk boltba. Ott nagyon szeretnek engem, csak úgy hívnak, hogy "kis memmi". Vajon miért???:-O Na mindegy, aztán hazajöttünk, ebédet főztünk, játszottunk, aztán ebédeltünk, majd én aludtam egy jót. Ilyenkor közel 3 órát szunyálok, de van, hogy akár többet is. :-) Ébredés után már itthon volt Apa is, pótebédeltem (ez nekem ugye már az uzsi lenne, de mivel Apa és Anya ilyenkor ebédel, én is azt akarok enni, amit ők...), majd kimentünk. Elmentünk egyet bicózni, megkerestük a kenyeres autót, amit én szintén "memme" felkiáltással üdvözöltem.:-) Hazajöttünk, aztán Apának segítettünk az udvaron tenni-venni. Aztán megláttuk, hogy Krisztián haverom kint van az utcán, hát mi is csatlakoztunk hozzájuk. Anya mindig rámszól, hogy az egyik motoromat engedjem át neki, én úgysem tudok egy fenékkel két lovat megülni:-S Na, ez nincs ínyemre, mostanában kicsit féltem a játékaimat. Meg mostanában Krisz is kicsit nyomulós lett, állandóan jönne hozzám, simogatva karmolva, meg harapna, és ezt nem igazán csipázom...:-S Anya szerint majd kinövi ezt, és rövid időn belül nagyon jó barátok leszünk. Hát majd meglátjuk... Mindenesetre nekem semmi bajom nincs vele, amíg nem jön túl közel, vagy nem nyúl a dolgaimhoz.:-P Mondjuk mikor az ő bicaját kihozták, az aztán angyon bejött nekem, és ő megengedte, hogy kipróbáljam... Na jó, lehet, hogy én sem leszek vele ilyen irigy.:-)
Aztán még segítettünk Apának a kertben, ettünk egy kis szőlőt, majd bejöttünk. Egy nagyot játszottunk, aztán pancsi, és irány az ágy!!!!





























Így olvastunk Apával...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr77164455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása