Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

194. Napjaink

2007.10.03. 13:32 - évicka

A helyzet az, hogy megint ellustultam. De nem várom meg, míg valaki a körmömre koppint (bár szerencsére nem nekem, hanem Anyának szoktak szólni...;-)), így aztán írok egy kicsit.

Tehát a hiper-szuper-megaklassz hétvége után jött egy legalább ennyira klassz hétfő, mikor is Apa még itthon volt. Meg is adtuk a módját a dolgoknak, mert reggel 8-ig aludtunk.:-) Persze ez nekem köszönhető.;-)

Ébredés után elmentünk babamamaklubba, ahol nagyokat játszottunk, ettünk, estem is egy hatalmasat, mert Áronnak persze ugyanaz a játék kellett, mint nekem... De túléltem.










































































Itthon aztán egy ebéd után nyugovóra tértem. Ébredés után elmentünk a Mamáékhoz, szemrevételeztük az új ablakokat, bár engem annyira nem érdekelt. Mikro onnan hazajöttünk, kimentünk Krisszel játszani, de Anya nem érti meg, hogy nekem ez a Krisz haver annyira mostanában nem jön be...:-( MAjd talán pár év múlva...

Tegnap itthon voltunk, délelőtt Anya szerint extra nyűgös voltam, valahogy semmi nem volt jó. ÉS a szekrényből is állandóan kipakoltam, és mikor Anya már kb tizedszer szólt, és ötödször pakolt vissza, én meg még mindig kipakoltam, Anya ráhúzott egyet a popeszomra.:-O NA ezt nem tudtam hova tenni, és bár nem fájt, sírni kezdtem. Anya meg elmondta, hogy ezt most nem azért kaptam, mert nem szeret, hanem mert már nem bírtam magammal...:-O Ééééééén????? Inkább ő. Most miért nem volt úgy jó, ahogy én kipakoltam a szekrényből? ÉS különben is, miért rakta oda a tarhonyát, ahol elérem, és ki is tudom borítani? ÉS ha már kiborítottam, miért nem játszhatok vele?:-P :-O

Na így aztán korán mentem aludni, de szerencsére mire felébredtem, elfelejtettem mindent, jó kedvem volt. Kisétáltunk Apa elé a buszra, én is végig sétáltam, igaz, hogy a máskor 5 perces utat most 40 perc alatt teljesítettük.;-P Dobáltunk kavicsokat is a patakba. Hazafelé aztán már hozattam magam Apával.:-P

Kicsit kimentünk még motorozni is Anyával, aztán ő készülődni kezdett, és elment úszást oktatni, mi meg kettesben maradtunk Apával. Nem estünk kétségbe, elmentünk bicózni, meg nagyot játszottunk. Jól elvoltunk, míg meg nem jött Anya. Akkor aztán kis Anya-szerelem, gyors fürdés, alvás.
Azt azért még elmesélném, hogy tegnap olyan dolog történt, ami még eddig nem: Anya a lakás legkisebb helyiségében tartózkodott este, mikor fürdéshez készülődtünk, mert nem érezte jól magát. Apa vetkőztetett, ez még önmagában nem furcsa, mert levetkőztet néha-pelusig. Azzal aztán mindig megvárjuk Anyát, hogy levegye. Tegnap azonban Apa levette rólam.:-O Igaz, hogy úgy, hogy kicsatolta a tépőzárat, aztán hagyta, hogy leessen.:-D Még jó, hogy nem volt benne komoly cuccos...;-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr2184610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása