Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

217. Még el sem múlt az előző...

2007.10.30. 12:50 - évicka

...máris egy újabb seb diszíti csinos fejecskémet.:-S Tegnap este megint sikerült egy akkorát esnem...:-O Apa szerint azért van, mert mindig, mindenhova rohanok, soha nem érek rá szépen lassan sétálni (mellesleg megjegyezném, azt is mondja, hogy Anyától örököltem ezeket a rohanós géneket...:-P). Szerintem meg egyszerűen azért, mert megcsúsztam a kanyarban.:-S És fejjel neki a falnak, annak is a sarkának. Most a halántékomat dekoráltam ki egy gyönyörű, színváltós sebbel. Most még lila, Anya szerint majd fog más színekben is pompázni, jajj nekem...:-S















































































Hát ilyen... :-( Ezzel most hogy csajozzak????;-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr2213016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petiék · http://megapeti.blogspot.com 2007.10.30. 13:53:06

Na figyelj, komi!
Ebcsont beforr, gyógysimik meg minden. A csajozáshoz előszöris fontos a belső kisugárzás :) meg a jó duma és a humor. Úgyhogy egy kis huncutsággal szerintem bámelyik kiscsajt be tudod cserkészni!

Peti komád


süti beállítások módosítása