Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

226. Győr

2007.11.06. 13:05 - évicka

A ma délelőtti programunk a Dédi szállítmányozása volt Győrbe. Itthon gyorsan elvégeztük a teendőket, aztán Győrbe érve kihasználtuk az alkalmat egy sétálós-motorozós csavargásra, úgyis ritkán van ilyen alkalom. Most volt két szabad óránk, azt csináltunk, amit akartunk. El is indultunk a belváros felé, és amint beértünk, én megpillantottam a Lipóti pékség egyik üzletét, és már kértem is a megérdemelt memmémet.:-) A Baross úton aztán szépen kényelmesen el is fogyasztottam, majd kiszálltam a babakocsiból, és motorozni kezdtem.






















Anya alig bírt követni, olyan helyekre is bementem, hogy Anya csak lesett. Meg mondogatta, hogy "oda ne menj be, kisfiam, mert nem fogsz tudni kijönni!". De én ki tudtam.;-P A legjobb móka pedig a galambok kergetése volt! :-) Aztán az összes közlekedési lámpát megnéztük, az összes busznak integettünk, és megvártunk egy-két vonatot is. Anya pénzt is költött (hámermérne', végül is nőből van...;-)), vett nekem 3 pár kesztyűt. De csizmám még mindig nincs, mert mire látott volna olyat, ami tetszett neki, én elaludtam, így nem tudtam felpróbálni.:-P Aztán az eső is elkezdett esni, de én ebből semmit nem vettem észre, mert aludtam.:-) Mikor be akart tenni a kocsiba, akkor aztán felébredtem, és még most sem szeretnék aludni, pedig Anya szeretné...:-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr73220193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása