Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

235. Családi vasárnap

2007.11.19. 12:35 - évicka

Reggel elég sokáig hagytam aludni a családom (legalábbis az utóbbi napokhoz képest), fél nyolckor keltünk. Délelőtt megérkezett a Mama, meg az Öcsi, de csak beugrottak egy kicsit, hoztak nekem egy kis memmét, aztán mentek is. Én meg játszottam tovább. Aztán egyszer csak észrevettük, hogy megállt előttünk egy busz, a PAPA BUSZA!!! Én már az ablakból integettem, úgy örültem nekik! És nem csak a Papa, meg a Mama, meg a Gizi dédi jött a busszal, hanem Rózsi dédi, és Zoli is! Bejöttek, leültek, ettünk, ittunk, játszottunk, jól éreztük magunkat.
Mikor elmentek, én ebédeltem, majd aludni tértem, és rövid idő múlva Anya is csatlakozott hozzám. :-)
Alvás után összeszedtük magunkat, és mi mentünk el a Mamáékhoz, ahol még ott voltak Rózsi dédiék is. Rettentően szeretek a Mamáéknál, ott nekem mindent szabad...;-P A Papa lehozta a padlásról Öcsi régi hintalovát, úgyhogy hintalovagoltam, de még annál is jobban élveztem, mikor én hintáztathattam a lovat. Szegény ló már egy kicsit megviselt, nincs felszerszámozva, csak úgy, szőrén kell megülni, meg farka sincs, de hát az a bizonyos 20 év...
Nemsokára megérkeztek Atiék is, aki Anya nagybátyja, és hazavitték a Dédiéket. Atiéknak van egy ötéves fiuk, Milán, aki nem akart velem kezet fogni, meg azt sem akarta, hogy puszit adjak neki.:-O Az én puszimat még senki nem utasította vissza...:-S

Az este a szokásos mederben telt, ma már volt játék fürdés közben, jókedv, kacagás, aztán ismét egy hang nélkül tértem nyugovóra.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr89234098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása