Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

239. Csizma

2007.11.29. 12:00 - évicka

Végre-végre lett csizmám!:-) Már nagyon aktuális volt, hó is volt jópárszor, meg hideg is, én meg még mindig kondicipőben koptattam az utakat. :-S NA de tegnap! Bementünk egy boltba, amiről Anya már sok jót hallott, de még nem volt hozzá szerencséje, és egyből megláttuk a kiszemeltet. Mondjuk akadt egy kis vitánk Anyával, mert ami neki tetszett, az nekem nem. És olyannyira nem, hogy nem is engedtem felhúzni a lábamra. :-P Anya próbálkozott, próbálkozott, én meg csak ültem, és feszítettem a lábam, nehogy véletlenül is belemenjen.;-P ÉS nem is ment. Na akkor Anya kinézett egy másikat. Igaz, ő sem volt róla teljesen meggyőződve, hogy nekem világos drapp színű csizmát kellene vennie, de azért aranyos volt. Volt rajta egy mackó, az tetszett is, de aztán rájöttem, hogy kell a fenének ilyen dedós, amckós csizma, nekem ugyan nem! Anya felhúzta a lábamra, én meg mutogattam, hogy vegye le, és sírtam hozzá. (Ja, el ne felejtsem, hogy az eladó néniket teljesen elbolondítottam;-)) Akkor inkább már az előző! Meg is próbáltuk még egyszer, és láss csodát, simán belement a lábam...;-) Aztán én még széznéztem, és találtam egyet, ami még jobban tetszett, de az nem csizma volt, hanem bakancs. És Anya most elsősorban csizmát akart nekem, de megígérte, hogy majd visszajövünk, és veszünk egy baakncsot is.:-)
Úgyhogy kifizettük a csizmát, és távoztunk. Persze én már le sem akartam vetni, és büszkén mutogattam, hogy milyen szép csizmám van.:-)
Elmentünk még egy bútorboltba, ahol én az összes ágyat kipróbáltam, bújkáltam egy aléagúton, és megrágtam a dísznek kitett nagy mackót.:-P Meg csapkodtam az ajtókat. Szóval jófiú voltam...;-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr61246511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása