Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

248. Pápateszér

2007.12.31. 14:30 - évicka

Miután elmúlt a Karácsony, drága szüleimmel és barátaikkal a pápateszéri plébánián töltöttünk pár napot. Néhány "kisebb" hisztit leszámítva remekül éreztem magam, mindig foglalkozott velem valaki. Óriásiakat aludtam, két éjszakát töltöttünk ott, az elsőt egy nyikk nélkül aludtam végig 10 és fék órában, a második egy kisebb ébredéssel, mikor is cumit kaptam, meg már világosban Anya mellé kerültem, így összesen 12 órát sikerült aludnom. :-)

Az első túrán én is részt vettem:























































































Amikor épp nem túráztunk, akkor nagyokat ettünk, jókat játszottunk, sokat nevettünk. Én, ha megláttam egy fényképezőgépet, rögtön pózolni kezdtem:








































































A második túrán nem vettünk részt, azaz majdnem, csak én kb fél km után meguntam a dolgot, és nem akartam tovább menni. NEm volt jó sehogy, sem a hátizsákban, sem gyalog, sem Anya kezében, sem senki másnál. Így aztán megszületett az ítélet, hogy Anyával hazamegyünk. Orsi is elkísért minket, nehogy unatkozzunk, vagy féljünk.;-)

Ami még nagyon klassz volt, hogy igazi kádban fürödhettem. Ez itthon csak a Mamáéknál lehetséges, mert nekünk csak zuhanyzónk van.:-(





























A harmadik napon elmentünk arra a helyre, ahol nyáron táboroztunk. Elég nagy hó volt:






















Készült néhány kép a faluban felállított Betlehemnél...:












































...aztán elindultunk a táborhelyre:



















































Még szánkóval is mentünk, bár először nem voltam tőle elragadtatva:






















Itt áll nyáron a táborunk:






















Ez itt az ebédlő:-):






















Itt nagyokat szánkóztunk. Először tiltakozásomnak adtam hangot ("memm-memm"), de aztán teljesen belejöttem, és mutogattam, hogy menjünk még.:-)
Szánkóztam Apával:





























Szánkóztam Anyával:






















És mi szerencsére nem így álltunk meg:-D






















Megnéztük a patakot is:



















































Majd elszánkóztunk a forráshoz, ahonnan nyáron a vizet hozzuk, azaz hozzák a nagyok:





























Itt nálam már kezdett elszakadni a cérna, visszafelé már csak egy kis hórázás tudott felrázni:












































A bázisra való visszatérés után egy gyors ebéd következett, majd az én közreműködésemmel és hathatós segítségemmel takarítottunk, és elindultunk haza.
Összegzésként azt mondhatom, hogy valóban remekül éreztem magam, mindig figyelt rám valaki, mindig játszott velem valaki, és én ezt rettentően élveztem.:-)

Címkék: kiruccanás

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr68280126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása