Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

251. Megfeledkeztünk...

2007.12.31. 14:58 - évicka

Bizony, a nagy karácsonyi készülődésben megfeledkeztünk arról, hogy én már 20 hónapos vagyok... NA meg mondjuk akkortájt nem is nagyon interneteztünk. Persze az itthoni "köszöntés" nem maradt el, de itt elfelejtettük számba venni tudományaimat.

A legfontosabb jellemzőm így húsz hónaposan a hiszti. Ha valami nem úgy alakul, ahogy én szeretném, egyre nagyobb hisztit tudok rendezni.:-P Legjobb játékom mindaz, amivel Anya foglalkozik. Ha ő főz, akkor én is előveszek egy edényt, az összes fakanalat, beleöntöm a kockáimat az edénybe, és kevergetem, ahogy Anya. Ha ő porszívózik, akkor én segítek. Anya szerint így minimum háromszor annyi időbe telik összeporszívózni a házat, mintha egyedül csinálhatná, de én ezt nem hiszem. HA Anya port töröl, akkor én is. Ha Anya ablakot pucol, akkor én is. Ezen kívül bepakolom a mosógépet, teregetek. Ha valami kiborul, szaladok a felmosóért. Szóval minden házimunkában részt veszek. Viszont a játékaim csak ideig-óráig kötnek le. A helyzet a tévével is ugyanaz, bár ezt kedves szüleim abszolút nem bánják. CSak addig érdekel, amíg bekapcsolom, majd megyek is tovább a dolgomra.

Egyre jobban kezdek összebarátkozni a korombeli gyerekekkel is, ennek Anya nagyon örül.

Fizikai paramétereim nem ismertek, súlyom 13 kiló körül mozog, magasságom pedig kb 87-88 cm. A nadrágok egyre rövidebbek, ebből gondoljuk, hogy növök.;-)
Lábméretem 22-es. A csizmáim azonban 24-esek.

Járni tudok, de leginkább szaladok, fel-és lemászok, ugrok, stb.

18 fogam van.

És kb ennyi.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr76280184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása