Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

255. Kisördög délelőtt-angyal délután

2008.01.04. 22:10 - évicka

Nos hát...Izé...Ööööö... Arról van szó, hogy Anya szerint a ma délelőttöm valami katasztrofálisra sikerült. Pedig igazából én csak azt szerettem volna, ha ő csak rám figyel, nem porszívózik, nem főz ebédet, nem megy vécére, nem foglalkozik semmi mással, csak velem. :-P Ezért aztán amíg porszívózott (mit ne mondjak, jó sokáig tartott...), én állandóan kikapcsolgattam a porszívót, vagy lejjebb tekertem a szíváserősséget, vagy simán kihúztam a csövet a gépből...:-P Aztán amíg tésztát gyúrt, sodort, vágott, és hordtam el a nyers tésztát, és szórtam szét mindenhol. Mindeközben percenként akartam felmászni rá, de igazán ott sem volt jó. Akkor inkább lemásztam volna. De mégsem, inkább vissza. :-S Anya már megfenyegetett, hogy az összes játékomat a kukába dobja, ha ennyire nem tudok velük játszani. Igazából nem hatott meg a fenyegetése. ;-P
A délelőtt egyetlen normális időszaka az volt, mikor elmentünk a Dédihez kunyerálni egy Mama féle befőttet. Ott nem volt semmi bajom. ;-)

Anya délben mondta, mikor letett aludni, hogy ha ébredés után is ilyen kedvem lesz, akkor összeakasztjuk a bajszunkat. NAgyon megijedtem ;-P, így aztán aludtam majd' 4 órát, és kisangyalként ébredtem.:-) Nem volt velem semmi baj velem, tündér módon játszottam, még vasalni is hagytam Anyát, és igazán nem az én hibám, hogy nem sok mindent vasalt ki. Aztán elmentünk templomot takarítani, én is segítettem port törölgetni a padokról, meg kerestem, kergettem Árvát, Józsi bácsi kutyáját. Mikor onnan hazajöttünk, jöttek a Mamáék, megmutattam, hogy vannak játékaim ;-P , játszottam is velük, és jókat nevettünk. Szeretem, ha itt vannak, nagyokat játszunk együtt. Még itt voltak, mikor fürödni mentem, aztán lefekvés előtt mentek el. Mi pedig Anyával imádkoztunk egyet, és aludni tértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr79285116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása