Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

265. A klubban

2008.01.14. 13:31 - évicka

Ma is voltunk a klubban. :-) Ismét jól éreztem magam. Ahogy megérkeztünk, egyből megéheztem, ez már csak így szokott lenni, már senki nem lepődik meg rajta.;-) Miután barátaimmal megettünk egy egész csomag sós pufit, és a sajtos már nem ízlett, játékba kezdtünk. A legjobb az volt, hogy én elbújtam a szekrénybe...;-)
























Játszottunk labdákkal is...






















Kis barátnőm, Hanna egy csomószor odajött Anyához, és az ölébe ült, vagy csak simán játszott vele. Igazából nem zavart, de azért szemmel tartottam őket... Olyannyira, hogy Hannát közben le is fotóztam, én, teljesen egyedül...:-D Anya persze nem örül neki, hogy így kezelem a fényképezőt...:-O






















Anyáék úgy elbeszélgettek, mi meg úgy eljátszottunk, hogy nagyon gyorsan eltelt az idő, és sietnünk kellett haza Apának ebédet főzni.
Én pedig most már nem csak az alvást, de azt evést is bojkottálom.:-S A mai "menüm": háromnegyed banán, egy falat vajas-lekváros kenyér, kb fél csomag pufi, egy falat sült krumpli rántott sajttal... Köszönöm, most nekem ennyi is elég.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr60296845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása