Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

266. Délután

2008.01.15. 13:11 - évicka

A tegnapi délutánunkról képes riportot közlünk:

Ébredés után uzsonnáztam-volna, ha elfogadtam volna bármit is. Mivel nem, így éhesen indultunk útnak, mégpedig a ragyogó időt kihasználva bicikliztünk egyet a faluban. Erről kép nem készült, lévén Anyának csak két keze van...;-)
Ezután még motoroztunk egyet:













































Majd mikor Anya megunta, hogy ácsorogjon a kapuban, és nézze, hogy én hogy nyitom-csukom a kisajtót, bepaterolt, hogy inkább süssünk sütit.:-) Szeretek sütit sütni, főleg a kézimixerrel tojásfehérjét verni, stb. Meg enni is szeretm...;-)
Úgyhogy a következő program sütisütés volt, erről sincs kép.:-S De becsszó, elkészült! Igaz, kicsit sokáig sült, én már alig bírtam kivárni, kb fél percenként húztam Anyát a sütőhöz, hogy nézzük már meg, nem jó-e még... Aztán végre elkészült, én még azon forró melegében megettem belőle egyet, aztán köszöntem szépen.:-P
Közben megérkezett a Dédi is, vele játszottam egy nagyon jót, mindenre rá lehet venni.:-)






















Majd mikor elment, és kettesben maradtunk Anyával, kitaláltam kedvenc szórakozásomat, hogy letesszük a párnákat az ágyról, és én azokra ugrálok.:-D Ezzel egy csomó ideig elvagyok, csak felügyelet nélkül állítólag nem csinálhatom...:-S















































































Már csak a vacsi maradt hátra, amit szintén köszöntem...;-P , majd a fürdés, és gyorsan álomba is szenderültem.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr38298277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása