Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

269. Szemészet

2008.01.17. 13:18 - évicka

Pár hónnappal ezelőtt Anya úgy látta, hogy nagyon sűrűn, és nagyokat pislogok, ezért felhívta a DoktorNénit, hogy mondjon valami okosat. DoktorNéni mondta, hogy ez lehet attól, hogy kezdődő rövidlátásom van, mert az is indulhat pislogással.:-S De az is lehet, hogy csak egy rossz szokás, írt egy vitamint, amit szednem kellett, és mondta, hogy attól valószínűleg elmúlik, ha csak a megszokás miatt csinálom. És láss csodát, elmúlt. De azért Anya még akkor kért időpontot a szemészetre, egyébként is vissza kellett volna mennünk már az ősszel, csak elsunnyogtuk...:-P NA és mára kaptunk időpontot. Anya már itthon mondogatta, hogy a doktornéni majd megvizsgálja a szememet, belevilágít, meg ilyenek, és hogy enm fog fájni. Úgyhogy enm is féltem.:-) A folyosón, amíg vártunk, játszottam, ettem, odaadtam az autóimat egy másik kisfiúnak, aki nem hozott játékot, és unatkozott.:-)
Mikor sorra kerültünk, a néni egy táblát mutatott nekem, amin voltak képek. Az autót felismertem bármekkora méretben, és mondtam is, hogy az a brrr. Még a kakast tudtam volna mondani, de a néni a labdát kérdezte, meg a házikót. Azokat még nem tudom mondani, de mindent láttam.:-) Ezután bevezetett egy sötét helyre, ahol különféle lámpákkal világított a szemembe, egy lyukacsos vonalzón keresztül. MAjd nagyon megdícsért, hogy milyen nagy, és okos lettem, és hogy miylen okosan ültem végig a vizsgálatot, adott színes papírokat, és mondta, hogy TELJESEN RENDBEN VAN A SZEMEM.:-) Úgyhogy most örülünk.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr24300809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása