Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

279. Egy szuper nap krónikája...

2008.01.24. 21:50 - évicka

Ébredésnél meglepődve, de örömmel konstatáltam, hogy a Mama érkezett, mikor jeleztem, hogy márpedig kezdjük a napot.:-) Anya meg sehol. :-O Aztán eszembe jutott, hogy már tegnap este mondta, hogy reggel ő nem lesz, mert a Dédit viszi a kórházba, és vagy a Mama vagy a Papa lesz itt velem.
Mamával reggeliztünk, az Anya által kikészített főtt tojást ugyan nem kértem, de vajas-lekváros kenyérből lecsúszott másfél szelet.:-)
Játszottunk mindenfélét, így aztán gyorsan eltelt az a kis idő, míg megérkezett Anya. Mama meg hazament.:-( Anya reggelizett, én addig ügyesen egyedül játszottam, aztán együtt lódultunk neki a napnak, porszívózás, főzés. Apropó, főzés! Azt hiszem, nélkülem nem készülhetett volna el a mai ebéd, ugyanis mákos guba volt kissé felturbózva, és én rakosgattam a madártejes öntetbe a kifliket.:-))) Enni azonban köszönöm, nem kértem.:-S

Még javában ebédeltem a levesemet, mikor megérkezett Orsi.:-DDD A bökkenő csak az volt, hogy így is aludni kellett mennem.:-( Végül is egy szó nélkül elaludtam, de a tudat, hogy Orsi itt van, én meg alszom, ahelyett, hogy vele játszanék, mindössze alig másfél órácskát engedélyezett nekem.:-P

Ébredés után elindultunk, voltunk gyógyszertárban, és elmentünk Apa elé. Amíg a buszt vártuk, addig gyűjtöttünk kavicsot...












































...majd beledobtuk az érbe:












































Néztünk repülőt..



















































Közben Apa is megérkezett a busszal, én meg szaladtam elé:
























Otthon aztán maratoni játék következett Orsival, akit Anya és Apa után elsőként neveztem néven: Ossss. :-D Aztán volt, mikor csak Ssss lett belőle, de egyértelmű volt, hogy rá gondoltam.:-P

Elmentünk együtt kvadozni is. Ez lett belőle:






















:-DDD Megdöbbent ábrázatomon talán látszik, hogy nem én kormányoztam bele a kvadot a dzsumbujba.;-P :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Otthon még egy hatalmasat játszottunk. Kuporogtunk a barkácsasztalom előtt:






















Autóztunk, labdáztunk, vonatoztunk, rajzoltunk. NAgyon gyorsan eltelt a nap, főleg, hogy közben még egy kis kiruccanás is belefért a Mamáékhoz. Mert persze mikor jöttek, nem tudtak itthon hagyni.:-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr46311160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása