Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Barátkozom

2007.02.21. 20:36 - évicka

Hát ez az éjszaka... Anya szerint nem volt túl fényes, de én jól éreztem magam! Nem értem, miért nem lehet éjszaka is játszani? Mindig csak aludni, az olyan unalmas!:) Szóval 1 óra körül felébredtem, mert a pocim jelzett, hogy üres. Én meg jeleztem Anyának, hogy jelez a pocim:) Anya odavett maga mellé, szépen megetetett, el is aludtam annak rendje és módja szerint. Mikor aztán Anya akart visszarakni, érezte, hogy nagyon pisis a ruhám:) Úgy döntött, hogy inkább átöltöztet, mert úgyis felkelnék 10 perc múlva. Én észre sem vettem ezen műveletet, csak akkor ébredtem fel, mikor már a cipzárt húzta fel a rugimon. De akkor aztán nagyon. Nem is akartam már aludni, de Anya szerint még kell, mert sötét van, Apa is alszik, blablabla... Hát, én nem akartam! Sőt, Apát is próbáltam felkelteni, hogy játsszon velem, de az a gonosz Anya nem hagyta!:) Aztán olyan fél 3 körül megadtam magam, és elaludtam. Reggel fél 7-ig! Akkor aztán felkeltem, és már nem hagytam magam. szóltam Anyának, hogy már nincs sötét, Apa sem alszik, legalábbis nincs a helyén, ő se aludjon. Hogy tuti legyen a hatás, gondoskodtam egy kis szagról, és munkáról, ugyanis ez a hasmenés még mindig nem akar megszűnni, már elegem van belőle!:(
De aztán ilyen kezdet után elég jó volt a nap, mert átjött a szembeszomszédból a haverom, Krisztián. Bár ő még kicsi ahhoz, hogy játszhassak vele, azért én megpróbáltam. Csikiztem a  talpát, húzkodtam a ruháját, ő meg nem nagyon vette a lapot, csak vigyorgott Anyára, mint a tejbetök:) Na nem baj, lagalább a könyvét kiolvastam, az enyémeket már úgyis rongyosra lapoztam:) Egyébként ő most 5 hónapos, pont fele, mint én! Mert én már holnap 10 hónapos leszek!!!
Ezek a képek még régebben készültek róla:















































































Aztán délután elmentünk vásárolni, én meg alig aludtam egész nap! Csak egy háromnegyed órát itthon délelőtt, meg az autóban délután egy keveset. Este meg kettesben voltunk Anyával, mert Apa elment focizni. Végül is nagyon jó volt, jókat bújócskáztunk, meg kergetőztünk, meg építettünk tornyot (na jó, Anya építette, én meg ledöntöttem:)). Aztán a fürdés is jó móka volt, jó nagyot pancsoltam!









































A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3139015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása