Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

34. Tűz és hinta

2007.03.06. 20:40 - évicka

Ma nagyon jó idő volt! Szépen sütött a nap, így Anya nagyon sokat vitt a levegőre (ami ugye sok öltözéssel jár...:(). De azért jó volt! Délután mentünk a Papáékhoz, és a Papa a kertben az elmaradt őszi tevékenységeket végezte, kórót vágott, és tüzelt. Én meg segítettem!



















































És akkora tüzet én még nem is láttam!























































































Na jó, azt azért be kell vallanom, hogy a legizgibb a Papa söre volt, de amilyen galád, nem adott belőle, csak a dobozzal játszhattam:(



















































Jó segítség voltam, szerintem a Papa máskor is fog szólni, hogy menjek!:)

Este Apa felszerelte a névnapomra kapott hintát. Ekkor már elég álmos voltam, meg nyűgös, így nem igazán tetszett.  Apa meg Anya nem igazán akarta megérteni, próbálkoztak sok mindennel, mackóval, meg énekeltek, de nem értették, hogy nem akartam hintázni! Pedig világosan adtam a tudtukra:

 




















































































Végül azért szerencsére fogták az adást, és volt pancsi, aztán kortyoltam egy keveset a tejciből (egyébként már csak reggel, meg este kortyolgatok, meg persze éjjel:)), és már alszom is!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5043715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása