Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Pöttyök

2007.03.19. 20:33 - évicka

Ma Anya szerint ugyanolyan pocsék éjszakánk volt, mint eddig, ha nem pocsékabb. Ugyanis este nem ébredtem fel fürdésre, mint azt írtam, így aztán délután kb fél 6-tól alvás volt. Na jó, sok-sok megszakítással... Reggel 4-kor aztán riadót fújtam, én kérem, kialudtam magam! Megvolt a 10 órám, nekem elég! De Anyának nem volt az, így nagy nehezen meggyőzött, hogy aludjunk még. Na jó, de 6 után aztán már tényleg reggel van ám!!!:)

Aztán délelőtt Anya kapott egy jó kis szeretetcsomagot tőlem:), és mikor átvette, észrevett néhány pöttyöt a hasamon, meg a lábamon. Így aztán gyorsan értekezett a Doktornénivel, és megbeszélték, hogy délután megnéz. Hát felőlem...:)
Napközben nem történt semmi érdekes, a házból a lábunkat sem tettük ki, mert esett az a fránya eső.:) Délután aztán megérkezett a Doktornéni. Jól megnézett (még a számba is bekukucskált valami izével, na azt nem szerettem, és egyébként sem értettem, ott nincsenek pöttyeim-szerintem), és megállapította, hogy valami vírus, és néhány nap alatt el fog múlni. Hát remélem!:) Anyával mélg beszélgettek, mert Anyának állandóan vannak kérdései, sőt, valami olyasmit is hallottam, hogy egy éves koromban meg fognak szúrni!!! Nem tudom, az az egy éves kor mikor van, remélem, nem mostanában!:)

Néhány mai kép:





























Retró-frizura:)






















Még jó, hogy annyi játékom van, nem? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6848834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása