Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

11 hónapos lettem!!!

2007.03.22. 21:21 - évicka

Bizony, bizony, ez a nap is elérkezett! Ez életem első évének utolsó hónapja! Tiszta izgi! Ideje felkészülnöm arra, hogy lassan egy éves nagyfiú leszek! De azért ki kell használnom, hogy ez az utolsó hónap, amit csecsemőként tölthetek el, utána már kisgyerek leszek...

Ebben a hónapban is sokat fejlődtem, nagyon sok új dolgot tudok!! Ezen hónap krónikája:
  • sajnos súly- és magasság adattal nem tudok szolgálni, mert a pöttyeim miatt megint nem voltunk védőnőnél:(
  • utánozom a kutyust, igaz, kicsit hau-hau-san, vagy va-san, de a szándék és a hangsúly megvan! Ja, egyébként minden állatra ezt mondom:)
  • ha valamit kérnek, és én is akarom, megteszem-például előveszem azt a könyvemet, amit kérnek, vagy a labdát:)
  • megszerettem a hintát
  • felmászom az ágyra, ha van mire rálépnem (de lejönni még csak fejjel előre tudok:))
  • kezet fogok, de még inkább csak Apával
  • puszit küldök, bárkinek, bármikor (vagy ez már ment 10 hónaposan is?)
  • néhány másodpercig megállok egyedül, ha biztonságban érzem magam
  • remekül hívok fel bárkit telefonon:) (de ez is ment már korábban)
  • ügyesen dobom, és néha el is kapom a labdát
  • egyre ügyesebben bele tudom rakni a különféle formákat a formabedobálós játékomba (ha valaki megmutatja, hogy melyik lyukba rakjam)
  • leveszem, és ráteszem a tetejét a varázsitatómnak, illetve a popsikrémes dobozomnak
  • már nem félek a porszívótól
  • általában csak kétszer szopizom egy nap (na jó, plusz az ájszakai "néhány":)
  • és átestem a tűzkeresztségen, már ami az ágyról való leesést illeti, ugyanis a múltkor Apával játszottunk, és a játék hevében én előbb kanyarodtam, mint az ágy...:)
Ennyi jut eszembe, lehet, hogy még van más is, de akkor azt majd pótolom!;)

Azt mondtam, hogy rém házias vagyok?:)






















:)

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1649839

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: oke thesis 2018.04.17. 23:56:34

A FIDESZ cukiságkampánya - NemGogol

Trackback: visit here 2018.04.15. 12:22:10

Hcg injections amarillo - zuasezg

Trackback: oke thesis 2018.04.05. 14:00:20

Keflex syphilis - soofevf

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása