Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

54. Száműzetés

2007.03.23. 21:43 - évicka

Ez volt az a nagy csel, amit Anyáék kiterveltek, az éjszakákkal kapcsolatban! Száműzték magukat a hálóból a nappaliba, mondván, lehet, hogy ők zavarják édes álmom. Hááát, mit ne mondjak...:) De most aztán jól kitoltam velük, viszonylag jól aludtam, így most meg azon agyalnak, hogy vajon tényleg ez a megoldás, vagy csak a véletlen műve.:) Én meg el nem árulom, hadd törjék az okosukat! Majd még meggondolom, ma hogy alszom, így, hogy egyedül birtoklom az egész hálószobát!! Kár, hogy azok a nyavalyás rácsok ott vannak!:)

A pöttyeim múlóban, a kedvem remek, az eső esett egész nap, én meg egész nap itthon randalíroztam! Többek között behoztam Anyának a fogkrémet, olyan kutyusos módon!






















Délután meg teszkóztunk.
Most meg alszom:)
Egyedül, a hálóban!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3550222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása