Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Halló, itt kismalac:))))

2007.03.30. 22:21 - évicka

Ma megtanultam telefonálni!:) Hát de úgy igazándiból! Eddig is ment, addiga  pontig, hogy felhívtam valakit, de aztán már csak nézegettem a telefont. Mától ez már nem így lesz, ellestem a tecnikát!:)
Anya, muszáj neked fényképezned, mikor fontos telefont kell elintéznem??!






















Mikor Apa hazajött, nekiálltunk enni. Azaz csak drága szüleim, mert nekem ma megint nem nagyon akaródzott menni ez az evés dolog:(
Anya kakaós tésztát evett-volna, ha én nem szólok közbe...:) De ma szerencsém volt, jó kedvükben találtam felmenőimet, így aztán kedvemre garázdálkodhattam, pedig Anya általában nem szereti, ha az étellel játszom.
A következő képeket csak erős idegzetűeknek ajánlom!;)





































































































Enni egyébként nem ehettem belőle, mivel a tészta tojással készült, és az nekem még tiltólistán van! De már nem sokáig!!:) Mondjuk nem mintha annyira enni akartam volna, nekem elég volt, hogy össze-vissza gyúrhattam, szórhattam, dörgölhettem...:)
Elégedett voltam magammal, na!:)






















Anya már kevésbé...;) És akkor már nekem sem tetszett igazán a helyzet, mikor le kellett cserélni a ruhámat, brrrrr, de útálok öltözni!!!!:p

Háziaskodtam is, Anya nagyon útál vasalni, és szereti halogatni a ruhák leszedését a szárítóról, de én tettem róla;)
Figyu, Anya, ezek már megszáradtak, leszedem, jó?:)





























:)))))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr7352805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása