Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Mosóporteszt:)

2007.04.12. 21:14 - évicka

Bizony, teszteljük rendesen a mosóporokat! Az az irdatlan mennyiségű ruha, ami egy nap alatt elkoszolódik, hááááát...:) NA de mit csináljak, itt a jó idő, szuperul érzem magam kint, és hát az kosszal jár! A fűben füves lesz a nadrágom, a dédi kertjében földes, a betonon meg kilyukad:) Csak az a sok öltözés ne lenne emiatt, brrrr! :P Nem értem, miért nem maradhatok egy nap egy ruhában? Sőt, még éjjel is!:) Ha koszos, hát koszos!
MA is jót játszottam kint, mikro délelőtt kimentünk, Anya lerakott a fűre, nagy naívan azt gondolván, hogy majd milyen jól elleszek ott... Hát még mit nem! Fogtam magam, és elindultam hátra az autóhoz. Anya szólt, hogy "Ákos, gyere vissza!", én azonban rá se bagóztam, mentem tovább, és közben kacagtam hatalmasat! És odamentem az autóhoz, ahol is kavicsot dobáltam, az autót simogattam (ezzel-azzal:)), és el sem akartam jönni onnan! JA, és közben még dédi pipiit is megetettük Anyával, adtunk nekik egy kis füvet!
Ebédnél próbálkozom egyedül is enni, hol jobb, hol meg bal kézzel. Apa kétségbe van esve, hogy esetleg bal kezes leszek, Anya szerint az nem lenne tragédia, de nem valószínű.






















Délután ismét az udvaron múlattuk az időt, meg voltunk a dédinél a kertben. Megkergettem a macskát (úgy, hogy Anya fogta a két kezem, és úgy mentem-ezt talán még nem is újságoltam, hogy már ilyet is tudok!!!:)), meg bemásztam keresztül-kasul a kertet.
Otthon meg a váramban játszottam, egy darabig egyedül/Anyával, majd csatlakozott Apa is!








































































Kukucs!






















Fárasztó, és koszos nap volt ez!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr2558063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása