Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Munkahelyi anyabuli:)

2007.05.04. 14:36 - évicka

Anya már 1-2 hete kapott egy levelet, illetve meghívót a munkahelyéről az anyák napi műsorra, amit ma tartottak. És mi mentünk...:)

Az odaúton kicsit beájultam az autóban (persze utána hallgathattam ám, hogy "ugye kisfiam, én mondtam, hogy ne keljünk 6 órakor, mert álmos leszel"!:S). Mikor odaértünk, sem nagyon akaródzott menni ez az ébredés dolog, de azért nagy nehezen megébredtem. Anya örült neki, hogy nem kell egy alvó gyerekkel a kezében mászkálnia az iskolában, vagy esetleg a babakocsit cipelni, ami önmagában nem nehéz, nade velem együtt...:P

Bementünk egy nagy terembe, ahol volt minden, mi szemszájnak ingere, és akkor úgy éreztem, hogy hiába volt minden falat, ami indulás előtt a bendőmbe került, én biza éhes vagyok!:) Egyből rá is raboltam a ropira, pogácsára, üdítőre. Persze, mindent összekentem, Anya krémszínű nadrágjától kezdve a székekig. Igyekeztem lerántani a terítőt a szépen megterített asztalról, mindent megnézni, és próbáltam túlénekelni, magyarázni a fellépőket, illetve az Anyakapta csodaszép rózsát lefejeztem...:P Anya meg egy kicsit égett, hogy micsoda égetnivaló kölke van...;) Ja, és még a szemetest is igyekeztem megvizsgálni...:) Csak hát Galádanya...

A műsor után, miután tökélyre (na ezt milyen jével írják???) fejlesztettem a mindent összekenős hadműveletet, Anya elvitt megmutatni Szilvi néninek, a büfés néninek. Olyan jól elvoltam, hogy fel sem tűnt, hogy Anya visszaszaladt a rózsáért, amit sikeresen ott felejtett, a laposkúszásban történő lelépéskor...:) És felkészítette Szilvi nénit, hogy sírni fogok, de nem baj, ő akkor sem cipeli vissza a közel 11 kilómat a lépcsőn, inkább siet. Hát, nem kellett volna, szuperul elvoltam Szilvi nénivel! Komolyan mondom, az a sok érdekes dolog, ami ott volt... Persze Szilvi néni egy kis csokival is lekenyerezett, így aztán tényleg nem volt semmi bajom!;) A végén még puszit is adtam neki, teljesen önszántamból, senki nem kérte, én akartam! Mert tetszett!:)

Hogy senki ne maradjon ki a jóból, azaz belőlem, benéztünk még két tanáriba is, meg még az irodába is felmentünk. Na akkor már kezdtem unni a dolgot, hát mit hurimpálnak engem itten össze-vissza, kérem szépen??????!!!

Hazafelé meg beájultam az autóban...:)

Ui: Persze mi maradt itthon? A fotóaparát...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5970735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása