Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

13 hónapos, azaz egy éves, és egy hónapos lettem...:)

2007.05.22. 14:03 - évicka

Bizony, bizony, itt már így is mondhatjuk, meg úgy is! ÉS ugye hogy szalad az idő?;)
Tudományok:
-néhány lépés megtétele teljesen egyedül!!!:) Ma ezt gyakoroltam, és már van, hogy négy lépés is megy!!! Egy.kettő után pedig még stabilan meg tudok állni!!
-szókincsem nem nagyon fejlődött, csak azzal, hogy a kakasra és a pipire azt mondom, hogy "hákúú".:)
-a halacskára meg tátogok
-leveszem a zoknimat, és próbálom fel is venni:)
-viszem a cipőmet, ha ki akarok menni (mondjuk akkor is, ha nem, csak simán azt akarom, hogy húzzák a lábamra-próbálkozom én is, de még nem igazán megy;))
-sokmindent egyedül eszek:)
-remekül vezetek;)
-elrakom a szekrénybe a ruháimat (de valamelyik nap Apa zokniját is elraktam;)), mindegy, hogy még vizesek...:)
-súlyomat nem tudom, magasságom 80 centi (szerintem egy évesen a védőnéni elmért, mert már előtte két hónappal is 76 centi voltam, akkor is, és most meg nőttem hirtelen 4 centit? )
-fogaim száma 9 és fél, meg néhány hupli
-ha Anya este elfelejti megmosni a fogaimat, akkor szólok neki, és mutogatok a fogkefémre:), egyébként én is meg tudom mosni, egyedül!!!;)
-leengedem a fürdővizet, mialatt én még benne ülök. Aztán mikor rájövök, hogy lefolyik, próbálom megakadályozni:)
-be tudom kapcsolni immár a hifit is a távirányítóval:)
-tánctudásomat tovább fejlesztettem, már a karommal is mozgok:)
-megmutatom, hol megy a repülő
-férfiemberekkel kezet fogok (de szigorúan csak férfiakkal;))
-puszit adok
-mutatom a fülemet, meg hogy hova húzzuk a sapkát, zoknit, cipőt, beledugom a kezem a  poló/body, vagy pulcsi ujjába
-megmutatom a bibit Anya fején, meg az én lábamon
-megértem a legtöbb utasítást, de sokszor úgy teszek, mint aki nem is hallja (de Anyáéknak egy szót se erről!;))
-továbbra is imádok sms-t küldeni, telefonálni...
-ha a könyvemet véletlenül fejjel lefelé tartom, akkor nem a könyvemet fordítom meg, hanem én ülök át a másik oldalra:)

Nohát-nohát! A korral jár ez a feledékenység, vagy mi? Nem emlékszem arra, hogy miket is tudok még csinálni...;) De majd ha eszembe jut, akkor leírom!!

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3685260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása