Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

125. Hess, Fogtündér!!!

2007.06.15. 14:09 - évicka

A tegnapi délutánt megint Apával töltöttük, míg Anya okított néhány gyerkőt az úszás rejtelmeire. Elmentünk bicózni, és az a szerény véleményem, hogy Apával sokkal jobb bicózni, mint Anyával, mert nagyon érdekes helyekre visz el, nem csak itt a faluban tekergünk. Tegnap is körbebicóztuk a halastavat, dobáltunk kavicsokat, és nem aludtam el a biciklin. Pedig Anya mondta is Apának, hogy nem baj, ha nem megyünk tekerni, mert akkor lehet elalszom, este meg ficánkolok...

Nem aludtam, de este így is nehezen ment az elalvás. Meg sokszor keltem. És nehezen aludtam vissza. És sírtam. Nagyon. Anyát meg is ijesztettem, mert annyira sírtam, hogy levegőt is alig kaptam. De valahogy el kell érnem a célom, nem?;-) NA jó, ez nem ám csak afééle hisztis sírás, mert oka is van: jön a fogam. A szemfogak.:-( De nekem nem kellenek, ha ez ennyire fáj, úgyhogy kedves fogtündér néni, akár el is viheted!:-S

Napközben is szenvedtem az elalvással, Anya próbálkozott, ahogy máskor, hogy betesz a kiságyba, és otthagy. Máskor ilyenkor még szépen elmagyarázok a kutyusomnak, vagy csendben elalszom. Most azonban nem megy. :-( Pedig akarom, becsszó! De az a nyavalyás fog...

Anya aztán próbált segíteni, kaptam egy kúpot (szép kis segítség, mondhatom, tovább kínozni amúgy is agyongyötört testemet...), meg kivett, és próbálkoztunk sokmindennel.

Együtt a nagyágyon, ordítás.

Anya kezében, ordítás.

Vissza a kiságyba, ordítás.

Egyedül a nagyágyon, ordítás.

Végül kijöttünk a szobából, és játszottam. De nem volt igazán jó, mert fájt a fogam. És sírtam, betömtem a kezem a számba, hátha segít, de nem segített. És folyik a nyálam, brrr, mint egy csecsemőnek...;-P

Végül Anya nekiállt vasalni, engem betett a hintába, és ott értek utol az álommanók...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr7899193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása