Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

199. Kirándulás

2007.10.09. 13:22 - évicka

Vasárnap délután Anyának mehetnékje támadt, és rávette Apát, hogy menjünk el bicózni, és keressük meg Józsi bácsit, aki a kishittanosokkal együtt kirándul a falu környékén.
Akció sikeres volt, bicóra is pattantunk, és útra keltünk. Egy kis telefonos segítséget követően meg is találtuk őket, éppen homokoztak egy úton, ami jó mélyen homokos volt. Gyönyörű homokvárak készültek, mi is beálltunk. Persze, én inkább romboltam, mint építettem, így aztán a remekművek közelébe sem engedtek...:-(



















































Ezután átvergődve magunkat egy kukoricaföldön,












































egy kis erdőbe mentünk, ahol a "nagyok" kunyhókat építettek. Mi meg megnéztük őket.
Hazafelé megálltunk a réten, és birkózni kezdtünk. Én Apát bírkóztam le:

































































És ilyen szép naplementét láttunk:











Még egy villámlátogatásra beugrottunk a mamáékhoz, aztán hazamentünk. Nagyon fáradt voltam, gyorsan eleludtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr84191150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása