Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

200. Kétszáz

2007.10.12. 13:10 - évicka

A kerek szám ellenére ez nem egy ünnepi, hanem egy csapongó bejegyzés lesz, mert már rég írtam, és sok minden történt a héten. Ezt próbálom belesüríteni egy bejegyzésbe.

Először is, hétfőn babamamklubban voltunk. Jó volt, sőt mi több, nagyon jó. Azt hiszem, kezdem felfedezni a mások mellett játszás örömét, kezdem felfedezni azt, hogy egy játékkal akár ketten is játszhatunk. Na persze jobb egyedül, de azért néha...;-) Kergettem legyeket az ablakban, ettem, bukfenceztem, barátkoztam.

Kedden nem történt semmi különös, Apával töltöttük szinte az egész délutánt, mert Anya melegváltásban elhúzott, mikor Apa hazaért. De igazából nem bántam, mert Apával is nagyon jól elvoltunk, a helyzet az, hogy ő több dolgot megenged nekem. Például az egész szobát szétpakolhatom...;-)






















Na, ezt Anya nem hagyja...:-S

Szerdán aztán rossz dolog történt: Anya már éjjel is gyanakodott, hogy valami nem stimmel, mert csúnyán, ugatva kezdtem köhögni. Délelőtt aztán felhívtuk a doktornénit, hogy mi a helyzet, mondta, hogy este nyugodtan átmehetünk, ha Anya úgy gondolja. De előtte délelőtt még elmentünk Győrbe, a Mamát vittük bevásárolni. Jó kisfiú módjára ültem végig az egészet egy autós bevásárlókocsiban, és brümmögtem.:-)
A délutáni alvásomból viszont már nagyon csúnyán fulladva ébredtem. Anya nagyon meg volt ijedve, de én is, csak kapaszkodtam Anyába, nem akartam, hogy letegyen. Azt meg végképp nem, hogy kúpot adjon.:-S De kaptam, és pár perc alatt jobban lettem. Anya ekkor döntötte el, hogy mindenképpen megyünk doktornénihez, meg egyébként is, kúpot kell iratni.
Az éjszaka aztán jól telt, nyugodtan, köhögés és fulladás nélkül aludtam, hála a kúpnak, és a hidegpárásítónak. Hajnalban arra ébredtem, hogy Anya betakargat.:-S Kérdem én, minek zaklat, ha végre alszom? :-O Ha nem alszom, reklamál, ha meg alszom, felkelt???:-O
Na akkor aztán már Apa kelt, indult dolgozni, de akkor már nekem is ki kellett jönnöm, ha meg már kint voltam, ennem kellett. Aztán Anyával visszamásztunk az ágyikóinkba, és aludtunk reggelig. :-)
Tegnap délelőtt tettünk-vettünk Anyával, a déli hatalmas alvás után pedig megérkezett Apa, aztán megint kettesben maradtunk, megint felforgattuk az egész házat, és megint jól szórakoztunk.
Az éjszakát végigaludtam, reggel 6 előtt keltem, és keltettem Anyát is, mégpedig úgy, hogy kinyúltam a kiságy rácsain, és megsimogattam a karját.:-) Ezért aztán haragudni sem tudott a korai ébresztő miatt... Gyorsan enni kértem, majd abban a reményben, hogy még alszom egy kicsit, lefeküdtünk. Aludni nem aludtam, de fél 7-ig csöndben voltam, legalább Anya hadd pihenjen egy KICSIT.;-P
Délelőtt elvégeztük az elvégeznivalót, elmentünk boltba, majd egy jót játszottam, vau-vauzva, és dájdájozva, most pedig az álommanók világát járom. ...öööö, azazhogy itt blogolok....;-)





















Pont.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr18194292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása