Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

201. Hétvégénk

2007.10.15. 13:31 - évicka

Ezt a hétvégét itthon töltöttük, lévén, hogy Apa szombaton dolgozott, így akkor mi is idehaza tevékenykedtünk Anyával. Délután kocsikáztunk, elmentünk Orsiért, mert este közijük volt, és ha már arra jártunk, megspóroltunk egy utat a szüleinek.;-) Ez nekem is jó volt, mert nagyon szeretem Orsit, jó vele játszani. Olvastunk, formabedobóztunk együtt, amíg Anya készülődött, Apa meg még közire készült. Orsi öltöztett, és vele indultam misére.
Ott minden gondolatomat a gyertya kötötte le, nagyon szerettem volna elfújni. Anya nem engedte. :-S Akkor nekiálltam porszívózni is a sekrestyében, de Anya szerint az is túl hangos volt, pedig csak a porszívó feje volt a kezemben, a gép nem is.:-S Aztán önállósítottam magam, és benyitottam a templomba. Persze, ez sem tetszett neki...:-O Végül Norbi vett fel, és akkor aztán meg sem mertem mukkanni.;-) Természetesen mise végén elfújhattam a gyertyákat.:-)

Anyát otthagyva Apával a Mamáékhoz mentünk, mert Apa még nem végzett a készüléssel, és úgy gondolta, hogy mellettem nem is fog...:-O Vajon mire gondolhatott????;-P

Fürdésidő előtt a Mamáék hazavittek, ettem vacsorát, a Mama megfürdetett, majd aludni tértem. Apa távozott, a Mama pedig felügyelte az álmom. Sok dolga akadt, ugyanis kb félóránként ébredtem.:-S Éreztem, hogy nincsenek Anyáék... Mikor hazaértek, onnatól szuperul aludtam, egész fél 6-ig. Persze, ezzel sem arattam tapsvihart, de én már kipihentem magam. :-P

Vasárnap Apa az udvaron, Anya idebenn tevékenykedett, engem meg elvittek a Mamáék. nagyon örültem, sőőőt, itthon sem tudtak volna hagyni...:-P

Ebédelni, és aludni jöttünk haza, és egy hatalmas alvás után óriási játékba kezdtünk. Benn is, kinn is játszottunk, és még a Mamáékhoz is elmentünk estefelé.

Azt elfelejtettem elmesélni, hogy a hűtőre és az állószekrényre egy titokzatos fehér valami került, amitől nem tudom kinyitni az ajtaját...:-S Galádság. Pedig már nagyon önkiszolgáló voltam.:-P Mostanában ettől dührohamot tudok kapni, mert tudom, hogy ott van a memme.:-S Anya azt mondja, nincs elzárva előlem, csak nem szereti, hogy állandóan pakolni kell utánam. Meg hogy semmi keresnivalóm a hűtőben, vagy a pudingok között.:-S ki érti ezt? :-O

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr98196761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása