Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

211. Eső :-(((

2007.10.25. 21:10 - évicka

Kint szinte egész nap esett ez a fránya eső.:-( Egész délelőtt kis sem mozdultunk Anyával, pedig azért néha esőben is kidugjuk az orrunkat egy kis esőkabátos, gumicsizmás sétára, de ma nem. Főzőcskéztünk, játszottunk, meséltünk egészen alvásig. Aztán aludtam. Nem túl jól, vagy 3x be is kellett jönni hozzám, és cumit tenni a számba, megnyugtatni. :-( Pedig ez nem szokásom.
De azért összejött több, mint 3 óra ma is. Ébredéskor Apa jött értem, úúúgy, de úúúúgy örültem neki. :-) Aztán közös ebéd (nekem uzsonna, de Anya azt mondja, nem tudja, minek rak nekem ilyankor külön tányérba enni, mikor úgyis Apáéból falatozok...;-)), majd Anya lelépett Úszást oktatni. Ilyenkor miénk a délután Apával.:-) Felöltöztünk jó melegen, és kimentünk motorozni, mert elállt az eső. De jó is volt! Belahajtottam egy tócsába, persze totál elázott a cipőm, zoknim, harisnyám, ezért be kellett jönni.:-S De nem volt gond, ittbenn is nagyon klasszul elvoltunk, nagyokat nevettünk, birkóztunk, játszottunk. Csak enni nem akaródzott. :-S
Mikor Anya hazaért, nagy-nagy örömmel szaladtam elé, és másztam rá, nagyon boldog voltam, hogy hazajött. És mivel ő a trükköket is ismeri, amit Apa nem tudott velem megetetni, ő szinte az összeset belémvarázsolta.;-)
Aztán egy gyors fürdésre maradt csak idő, és már mentem is sunyni...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr49208773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása